Wat vinden jullie van de manier waarop 'eigen berichten' staat opgesteld? Ik irriteer me er eigenlijk een beetje aan want topics waar ik bijv. een maand geleden een bericht heb geplaatst staan bovenaan en degenen waar ik bijv. gisteren heb gepost staan helemaal onderaan, ergens in het midden of kan ik nieteens meer terugvinden! (naar mijn idee is dat niet helemaal logisch) Hebben jullie dat ook? Wat vinden jullie ervan?
ik ook en er zit een zoekmachine dus kun je alles zo terug vinden
Zidore
Geplaatst: 21-12-09 20:55
ik vind het ook wel logisch, maar ik zou liever de berichten waar ik het vinkje 'stuur me een bericht' heb aangevinkt bovenaan of apart hebben. Als ik nu 1x een reactie op een groot topic geef zie ik die gelijk telkens bovenaan... die weet ik wel te vinden als het nodig is. Maw ik vind het leuk om een manier te hebben om de topics die ik interessant vind in 1 oogopslag bij te houden... En dat vind je niet via de zoekmachine, vind ik!
weer wat geleerd!!! Ik was al best een tijd aan het zoeken hoe dat moest thnx nini-roosje!! Ik ben er gelijk mee begonnen, het is nu al overzichtelijker!!
mimeslosydy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-09 21:20
ik heb al veel weggeklikt, het iis nu idd veel overzichtelijker. bedankt!