Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heino schreef:Jolliegirl schreef:maar WAT moet je nog meer zeggen.... soms zijn die kleine woorden genoeg...en oh zo fijn voor de ts-er
Dit ja...
En tuurlijk is er altijd wat te zeuren, maar als je niets bespreekt weet men van Bokt ook niet waar Bokkers zich aan ergeren
bromfiets schreef:Mee eens, mijn reacties worden ook regelmatig verwijderd, maar ik ben nu eenmaal kort van stof... Soms lijkt het of korte meningen niet op prijs worden gesteld.
Berdien schreef:Dat soort reacties doen mij zelf niet zoveel. Je hoeft geen kantjes vol te pennen, maar wat is er mis met een wat uitgebreidere reactie?
Berdien schreef:Je hebt oneliners en oneliners. De standaard oneliner "leuk paardje!" is een oneliner maar "Jeetje, dat is niet best. Al een DA gebeld?" is téchnisch gezien ook een oneliner. Het is immers een zin van 'een lijn'. Een oneliner is imo een korte, inhoudsloze reactie. En dat kan dus ook "sterkte!" "wat erg!" zijn. Dat soort reacties doen mij zelf niet zoveel. Je hoeft geen kantjes vol te pennen, maar wat is er mis met een wat uitgebreidere reactie?
Dus het gaat niet zozeer om de lengte van het bericht, als wel om de inhoud ervan. En het komt nou eenmaal vaker voor dat een kort bericht meer aan inhoudt inboet dan een langer bericht. Waarmee ik niet wil zeggen dat een lang bericht altijd inhoud heeft
MoonChloe schreef:Nou, als ik bijvoorbeeld mijn vader verlies, zou ik ook simpel 'sterkte' ontzettend waarderen.
Als het wordt verwijderd weet ik wel wie het heeft gedaan
Heino schreef:Berdien schreef:Dat soort reacties doen mij zelf niet zoveel. Je hoeft geen kantjes vol te pennen, maar wat is er mis met een wat uitgebreidere reactie?
Nee precies, jóu niet een maar voor een ander betekent het misschien wél heel veel
Ik weet soms ook niets te zeggen op een topic maar wil dan wel laten weten dat ik met een TS meeleef (irl weet je soms toch ook niet goed te reageren op heftig nieuws? toch kan überhaupt een reactie dan al heel waardevol voor iemand zijn)
Jolliegirl schreef:maar ik denk dat er ook wel naar de situatie gekeken zal worden.