sweetheart schreef:Ik heb zo'n voorstel al eens gedaan voor een topic 'hoe-kom-ik-over-liefdesverdriet-heen-help', en dat dan als centraal topic zeg maar.
Toentertijd (ik denk zo'n 3 a 4 jaar geleden) is dat afketst omdat de mods van mening waren dat als je last hebt van luduvudu je graag je eigen verhaal kwijt wil en dat dat dan niet thuis hoort in een centraal topic. Ik kon daar op dat moment erg goed inkomen, want als je je *** voelt dan wil je gewoon je eigen verhaal kwijt als persoon en niet in een centraal topic waar je een van de zovele bent.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel met je eens ben, dat er nu wel heel veel topics komen. Niet erg... fijn dat mensen hun verhaal hier kwijt kunnen, maar mogelijk met een centraal topic wel wat in te tomen misschien, zeker om te voorkomen dat iedereen dezelfde tips blijft en blijft herhalen.
Alleen heb ik dan weer de vraag... wordt dat dan op den duur niet een huiskamertopic... en dat wordt dan weer een clubje... waar dan alsnog verder niemand zijn/haar verhaal kwijt wil/kan... en dan is het doel van het topic ook weer voorbij gestreefd. Snap je? Lastig...
Centraal topic lijkt me ook niet handig, iedereen beleeft verdriet op zijn of haar eigen manier. Net als dat je paardje overlijdt, dat verdriet zet je ook liever niet in een centraal topic maar ook in een apart topic op [IM]. Subforum liefde & relaties lijkt me niet echt geschikt... Een subforum "persoonlijk"' o.i.d.? Dus niet alleen liefde/relatie, maar ook ruzie met ouders, vriendinnen... Overlijden van een familielid etc.
Zoiets lijkt me dan geschikter. Maar ik weet niet hoe de rest daarover denkt.