Centraal topic voor gebroken harten en andere liefdedingen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Centraal topic voor gebroken harten en andere liefdedingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 10:43

Bijna 3 a 4 x per week zie ik wel een topic verschijnen met " o help ik ben verliefd wat moet ik nou doen?"

of " het gaat niet goed tussen mij en mijn vriend"

LZP staat er vol mee......

Genoeg zaken die hooguit maar 1 x per week voorkomen in LZP daar wordt een centraal topic voor gemaakt
Is het geen idee om dat ook voor deze zaken te gaan doen? (modjes?)

A zien we nu door de bomen het bos niet meer met allemaal verhalen die op elkaar lijken
B krijg je (nou ik iig wel) toch wel een *zucht* gevoel als je weer zo een zelfde topic ziet...

voor en tegens, met mening toegevoegd uiteraard heel welkom hier! :j
maar hou het vriendelijk ;)

Sjoert

Re: Centraal topic voor gebroken harten en andere liefdedingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 10:56

Wat mij betreft gaan de zielenknijpertjes naar fora van de elsevier, viva, elle, Beaumonde (? :D ) etc.

Op dat gehuil zit ik hier niet te wachten :D

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 11:01

Ik vind het juist leuk om te lezen en zou het erg jammer vinden als dit in een centraal topic zou moeten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 11:05

sjoert: en ik was nog wel schappelijk :+
luxx: ja en ik vind het dus echt vreselijk en vind het niet zo erg als het zo nu en dan een topic is want dan scroll ik gewoon door en probleem opgelost
maar het zijn er 3 a 4 per week ofzo en dan ook nog eens met die vage openingstitels waardoor je eerst moet kijken om te weten waar het verhaal over gaat
en ja dan heb ik dus een *zucht* gevoel met: " daar heb je er weer 1" idee erachter...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 11:57

Ik heb zo'n voorstel al eens gedaan voor een topic 'hoe-kom-ik-over-liefdesverdriet-heen-help', en dat dan als centraal topic zeg maar.

Toentertijd (ik denk zo'n 3 a 4 jaar geleden) is dat afketst omdat de mods van mening waren dat als je last hebt van luduvudu je graag je eigen verhaal kwijt wil en dat dat dan niet thuis hoort in een centraal topic. Ik kon daar op dat moment erg goed inkomen, want als je je *** voelt dan wil je gewoon je eigen verhaal kwijt als persoon en niet in een centraal topic waar je een van de zovele bent.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel met je eens ben, dat er nu wel heel veel topics komen. Niet erg... fijn dat mensen hun verhaal hier kwijt kunnen, maar mogelijk met een centraal topic wel wat in te tomen misschien, zeker om te voorkomen dat iedereen dezelfde tips blijft en blijft herhalen.

Alleen heb ik dan weer de vraag... wordt dat dan op den duur niet een huiskamertopic... en dat wordt dan weer een clubje... waar dan alsnog verder niemand zijn/haar verhaal kwijt wil/kan... en dan is het doel van het topic ook weer voorbij gestreefd. Snap je? Lastig...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 11:58

subforumpje dan?

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 12:31

Dat is inderdaad ook een goed idee :j
Een subforum: liefde en relaties (oid)

Maar (ff advocaat van de duivel spelen) wat blijft er dan over voor LZP en waar stoppen we een keer met subfora? Plus... waarschijnlijk is het niet de bedoeling dat LZP erg groot gaat worden, het moet wel een paardenforum blijven natuurlijk.

Maar ik stem voor hoor ;). Probeer alleen de argumenten die ik er al over gehoord heb, te tekkelen :P

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 12:44

Ik stem ook zeker voor een subforum liefde en relaties. :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:26

sweetheart schreef:
Ik heb zo'n voorstel al eens gedaan voor een topic 'hoe-kom-ik-over-liefdesverdriet-heen-help', en dat dan als centraal topic zeg maar.

Toentertijd (ik denk zo'n 3 a 4 jaar geleden) is dat afketst omdat de mods van mening waren dat als je last hebt van luduvudu je graag je eigen verhaal kwijt wil en dat dat dan niet thuis hoort in een centraal topic. Ik kon daar op dat moment erg goed inkomen, want als je je *** voelt dan wil je gewoon je eigen verhaal kwijt als persoon en niet in een centraal topic waar je een van de zovele bent.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel met je eens ben, dat er nu wel heel veel topics komen. Niet erg... fijn dat mensen hun verhaal hier kwijt kunnen, maar mogelijk met een centraal topic wel wat in te tomen misschien, zeker om te voorkomen dat iedereen dezelfde tips blijft en blijft herhalen.

Alleen heb ik dan weer de vraag... wordt dat dan op den duur niet een huiskamertopic... en dat wordt dan weer een clubje... waar dan alsnog verder niemand zijn/haar verhaal kwijt wil/kan... en dan is het doel van het topic ook weer voorbij gestreefd. Snap je? Lastig...

Centraal topic lijkt me ook niet handig, iedereen beleeft verdriet op zijn of haar eigen manier. Net als dat je paardje overlijdt, dat verdriet zet je ook liever niet in een centraal topic maar ook in een apart topic op [IM]. Subforum liefde & relaties lijkt me niet echt geschikt... Een subforum "persoonlijk"' o.i.d.? Dus niet alleen liefde/relatie, maar ook ruzie met ouders, vriendinnen... Overlijden van een familielid etc.

Zoiets lijkt me dan geschikter. Maar ik weet niet hoe de rest daarover denkt.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:42

Helemaal mee eens, met je eerste stukje Plien.

Maar... wat jij zegt over een subforum 'persoonlijk' wat je daar beschrijft omvat voor mij onderhand volledig LZP... Dus ik zie weinig nut in zo'n extra subforum.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 14:27

Laatst is hier ook een topic over geweest, over zo'n nieuw subforum.. Helaas komt die er niet.. Omdat bokt een paardenforum is en er al erg veel subfora zijn, zoiets. Is wel wat voor te zeggen, uiteraard!

Helaas, want mij lijkt het ook écht een goed idee! Ik weet dan in ieder geval dat ik dat onderdeel van bokt kan over slaan, relatieproblemen en nieuwe dates interesseren me niet zo gek veel. :o

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 14:39

Ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Degene die voor een subforum zijn degenen die het gezever liever kwijt dan rijk zijn.
Dat is niet helemaal een goede basis voor een subforum :D

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:12

Mee eens sjoert... Maar bij een subforum heb je wel iedereen bij elkaar die in min of meer hetzelfde schuitje zit en dus kunnen ze elkaar misschien wat helpen (al klinkt dit meer als een centraal topic, wat ik nu omschrijf :+)

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:35

Ik denk dat alle emotionele wrakken elkaar alleen maar versterken op zo'n subforum. Dat kan verschrikkelijke gevolgen hebben := :=

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:41

Massale zelfmoord, óf een enorme stijging van aanmeldingen op sites als lexa.nl en e-matching.com :D

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:42

Myukii schreef:
Massale zelfmoord, óf een enorme stijging van aanmeldingen op sites als lexa.nl en e-matching.com :D

.. dat willen we natuurlijk niet op ons geweten hebben :D

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:45

Ik vind het juist altijd leuk om te lezen... :o

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:46

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 16:19

Kán maar dit is een forum waar veel mensen zich prettig bij voelen en we kunnen toch meer gemeen hebben / delen dan alleen de liefde voor paarden?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 17:11

Ik zat er laatst ook aan te denken dat een centraal topic wel handig zou zijn hiervoor.
Ik ben dus voor..
alhoewel sommige verhalen ook wel geinig zijn om te volgen haha O:)

Nee voor centraal

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 17:57

Sjoert schreef:
Myukii schreef:

.. dat willen we natuurlijk niet op ons geweten hebben :D

_O-

Uiteraard... Maar als er een subforum gemaakt wordt van relaties en liefde, dan komen daar toch ook de positieve verhalen (help ik ben verliefd... wat nu? Hij keek naar me? Wat nu? enz enz). Dus dan heb je wel liefde en relatie bij een. Aan de andere kant, als je luduvudu hebt wil je niet die leuke verhaaltjes lezen... is ook niet handig... hmmmm nu weet ik het niet meer... }:0

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 18:16

Ik stem voor een centraal topic, subforum of een verbod op 'liefdes(of het gebrek eraan)topics'.
Ik word er onderhand echt ontzettend moe van.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 18:21

Je kan eigenlijk ook de titels lezen. Daar haal je vaak nog wel wat uit.
Dan klik je die topics toch niet aan?

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 18:23

Ach daar lees je toch lekker overheen, je bent wel héél onstabiel als je daardoor je humeur laat verpesten.... :D

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 18:38

Gelukkig is het soms te lezen maar niet altijd.
Ik laat mijn humeur er niet door verpesten, nee hoor heb genoeg andere dingen die dat wel doen :D Maar ik word er gewoon moe van. Bedenk een leukere topic :))