besloten - niet besloten meetings

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

besloten - niet besloten meetings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 20:36

Zou het een idee zijn om 'boktmeetings' te splitsen in 'besloten' en 'niet besloten'

Nu is zijn er veel meer topics met 'besloten' meetings en moet je echt zoeken naar nietbesloten meetings %)

Amable

Re: besloten - niet besloten meetings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:37

Mee eens! Ik kijk er ook wel eens doorheen maar als er overal besloten voor staat is lol van het zoeken naar een niet besloten meeting eigenlijk wel weer weg. Dus splitsen zou erg fijn zijn :)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:01

Ben ik het ook wel mee eens, vind het zelfs storend, die mensen hadden het ook in hun eigen topic kunnen houden.
Plus het hoeft natuurlijk niet bij actieve berichten te verschijnen als het zo nodig besloten is :?

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:32

Arabesk schreef:
Zou het een idee zijn om 'boktmeetings' te splitsen in 'besloten' en 'niet besloten'

Nu is zijn er veel meer topics met 'besloten' meetings en moet je echt zoeken naar nietbesloten meetings %)

Maar wanneer ga je naar een niet besloten meeting dan? ik bedoel je kent de mensen toch die je gaat meeten of ga je willekeurig naar een meeting? in theorie zou dan alles eigenlijk besloten zijn toch?

maw ga jij zomaar ergens naar toe zonder mensen echt op je zitten te wachten?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:34

Een besloten meeting zijn vaak mensen uit eenzelfde HK topic ...

Waarom die meetings niet in het topic zelf besproken worden heb ik me altijd afgevraagd :?

Open meetings zijn meetings voor iedereen die maar interesse heeft, bekende of niet.
En daarom ook nodig om die wel in actieve berichten te zetten, die besloten meetings zouden eruit moeten verdwijnen.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:46

CM_ schreef:

Waarom die meetings niet in het topic zelf besproken worden heb ik me altijd afgevraagd :?

In de praktijk werkt zoiets natuurlijk niet in een HK topic.
De berichten over de meeting worden heel makkelijk ondergesneeuwd.

Misschien is het een idee om in de titel [belsoten] of [niet besloten] te zetten. Dan ben je er ook. In de praktijk gebeurd dit volgens mij al veel.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:48

CM_ schreef:

Open meetings zijn meetings voor iedereen die maar interesse heeft, bekende of niet.
En daarom ook nodig om die wel in actieve berichten te zetten, die besloten meetings zouden eruit moeten verdwijnen.

Even vanuit mezelf, ik vind het wel handig als we een apart topic ervan hebben zo kan ik snel en makkelijk terug vinden hoe wat waar, als het in het hk topic gebeurd en ik kom even niet dan moet ik alles doorspitten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:58

michele schreef:

Ja hoor! Als ik zie dat mensen bijv. een buitenrit gaan maken in een mooi natuurgebied en ze zijn van mijn leeftijdsklasse, dan vind ik dat heel leuk. Juist de kans om eindelijk eens fatsoenlijk te gaan buitenrijden en als slagroom op de taart nieuwe mensen ontmoeten.
Met wildvreemden aan een tafeltje zitten is al een stuk geforceerder natuurlijk :+

Echt splitsen lijkt me niet zo fijn, maar zou er misschien iets met de zoekfunctie kunnen?

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 14:08

Urielle schreef:
michele schreef:

Ja hoor! Als ik zie dat mensen bijv. een buitenrit gaan maken in een mooi natuurgebied en ze zijn van mijn leeftijdsklasse, dan vind ik dat heel leuk. Juist de kans om eindelijk eens fatsoenlijk te gaan buitenrijden en als slagroom op de taart nieuwe mensen ontmoeten.
Met wildvreemden aan een tafeltje zitten is al een stuk geforceerder natuurlijk :+

Echt splitsen lijkt me niet zo fijn, maar zou er misschien iets met de zoekfunctie kunnen?

Nou dat kan natuurlijk idd, ik zelf ben niet echt zo wil toch graag weten hoe of wat er zijn meer mensen die roepen dat hun paard normaal is of dat ze normaal rijden en dan wil ik dat wel echt graag van te voren weten.

Maar volgens mij is het nu toch al best duidelijk of ben ik dan stom? :o

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:39

Het lastige is dat de besloten meetings de open meetings onder sneeuwen. En als ik pas op pagina 5 een meeting tegen kom die me trekt, tja, daar kom ik dus niet. Daarom zou splitsen m.i. ideaal zijn, dan heb je alle meetings veel beter op een rijtje.

Ik vind meeten overigens harstikke leuk, vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar ik ben vreselijk slecht in het bijhouden van huiskamer topics. En waarom zouden mensen op een meeting op je zitten te wachten? Het idee van een meeting is toch juist om nieuwe mensen te leren kennen? Dus zit je op iedereen te wachten :)