Nu is zijn er veel meer topics met 'besloten' meetings en moet je echt zoeken naar nietbesloten meetings

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arabesk schreef:Zou het een idee zijn om 'boktmeetings' te splitsen in 'besloten' en 'niet besloten'
Nu is zijn er veel meer topics met 'besloten' meetings en moet je echt zoeken naar nietbesloten meetings
CM_ schreef:Een besloten meeting zijn vaak mensen uit eenzelfde HK topic ...
Waarom die meetings niet in het topic zelf besproken worden heb ik me altijd afgevraagd
CM_ schreef:Een besloten meeting zijn vaak mensen uit eenzelfde HK topic ...
Waarom die meetings niet in het topic zelf besproken worden heb ik me altijd afgevraagd
Open meetings zijn meetings voor iedereen die maar interesse heeft, bekende of niet.
En daarom ook nodig om die wel in actieve berichten te zetten, die besloten meetings zouden eruit moeten verdwijnen.
michele schreef:maw ga jij zomaar ergens naar toe zonder mensen echt op je zitten te wachten?
Urielle schreef:michele schreef:maw ga jij zomaar ergens naar toe zonder mensen echt op je zitten te wachten?
Ja hoor! Als ik zie dat mensen bijv. een buitenrit gaan maken in een mooi natuurgebied en ze zijn van mijn leeftijdsklasse, dan vind ik dat heel leuk. Juist de kans om eindelijk eens fatsoenlijk te gaan buitenrijden en als slagroom op de taart nieuwe mensen ontmoeten.
Met wildvreemden aan een tafeltje zitten is al een stuk geforceerder natuurlijk![]()
Echt splitsen lijkt me niet zo fijn, maar zou er misschien iets met de zoekfunctie kunnen?