pb naar TS van spamtopic door mod?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

pb naar TS van spamtopic door mod?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 16:38

Af en toe kom ik eens een onvervalst spamtopic tegen en natuurlijk TeM ik dan even. Maar ik vraag mij wel af of er dan ook een pbtje naar de TS gaat met de strekking dat dit niet gewaardeerd wordt? Ik heb namelijk altijd sterk de neiging om het recht in eigen hand te nemen en even duidelijk te maken dat dit niet gewenst is }> , maar als dat al gedaan wordt door een Mod, dan laat ik het maar bij een TeM...Ben benieuwd!

Sylvia

Re: pb naar TS van spamtopic door mod?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:44

Sancties ed worden niet besproken met andere users. ;) Maar in principe wordt alles besproken binnen het team en als het aanspreekwaardig is wordt dat ook wel gedaan. Soms is een afsluitende post voldoende, soms wordt iemand er op aangesproken. Maar er gebeurd iig wel degelijk iets mee. :) Ondanks dat wij dat niet zien...

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 16:48

Sylvia schreef:
Sancties ed worden niet besproken met andere users.

Oh de sanctie hoef ik ook niet te weten, ik was alleen benieuwd of er iets meer mee wordt gedaan dan alleen maar afsluiten/weggooien. Zodat TS ook wéét (voor zover hem/haar dat interesseert :7 ) dat Bokt daar niet zo blij mee is...Een afsluitende post vind ik namelijk niet voldoende, dan duiken precies dezelfde of enigszins verandere posts gewoon op een ander subforum op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:55

Als het een écht klassiek spamtopic is, oftewel over de schoenen van weet ik veel waar, vaak in het Engels en raar geschreven. Bespaar je de moeite, wordt door bots gedaan en mensen lezen die pb's niet eens :+

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 16:56

ja daar had ik zelf ook al aan gedacht, maar er zijn ook "mensen" die dit soort topics plaatsen en die komen misschien nog eens terug om te kijken naar reacties....?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 03:55

Ik vrees dat er maar heel weinig mensen dit doen. :) Het zijn echt voornamelijk bots.