Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Nightlover?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132194
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Nightlover?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 16:44

Een tijdje terug heeft Nightlover hier op bokt een advertentie geplaatst waarin zij o.a. een Wii spelcomputer te koop aanbood.

De transactie met bokker Plukje is niet naar wens verlopen. Plukje heeft de Wii van Nightlover gekocht, het geld is overgemaakt, maar de Wii is nog steeds niet verstuurd. Ondanks herhaaldelijke pogingen om tot een oplossing te komen voor dit probleem, heeft Nightlover helaas geen gehoor gegeven aan ons verzoek om dit op een nette manier op te lossen.

Zijn er meerdere mensen die ooit iets van Nightlover gekocht hebben en dat niet hebben ontvangen? Of zijn er mensen met meer informatie? Stuur dan een pb.

Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of deze bokker wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.

PalermoZ

Berichten: 805
Geregistreerd: 15-07-07

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Nightlover?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 16:57

Hebben jullie al hulp gezocht bij www.ikbengenaaid.nl op deze site staan veel oplichtingszaken. Heb daar ook wel verhalen gelezen over mensen die wii's aanbieden. Kijk/vraag het daar even voor de zekerheid na, zij staan ook in goed contact met de politie e.d. Succes!

Plukje
Berichten: 1656
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:54

Ik ben inmiddels al een heel eind met mijn eigen onderzoek.
Zo weet ik haar echte naam, die van haar zusje (ik weet niet of zij er iets mee te maken heeft) en de naam van de rekeninghouder. Van Nightlover weet ik ook een geboortedatum, straatnaam en woonplaats. Wanneer ik haar huisnummer heb kan ik samen met de politie en rechtsbijstandverzekering actie ondernemen.
Gezien de gang van zaken en het feit dat hier meerdere mensen bij betrokken zijn lijkt het een actie met voorbedachte rade en niet een vergeten-op-te-sturen-en-dan-kop-in-het-zand-steken-actie.

Het ging om een Wii spelcomputer inclusief alle toebehoren en 14 spellen, we spreken dus niet over een klein bedrag.

Iedereen met maar een beetje info ben ik dan ook meer dan dankbaar!