Kon verder op alle websites komen. Was wel bij m'n vriend en op 2 iPhones en zijn laptop hetzelfde probleem. Zal hem eens vragen straks nog eens te kijken, ik ben inmiddels weer thuis.
Heb je ook enig idee hoe het zou kunnen dat één specifieke website plotseling niet meer bereikbaar is?
Eline
Geplaatst: 05-12-09 18:26
Het meest logische is dat Bokt heel tijdelijk niet bereikbaar is geweest omdat Bart bijvoorbeeld net iets aan het aanpassen was. Als jij net op dat moment contact maakt, kan het zijn dat Bokt een 'nee' teruggeeft, en dat die 'nee' vervolgens in het geheugen van je browser blijft zitten.
Maar in dit geval, als je het ook op andere pc's geprobeerd hebt, eigenlijk geen idee. Ik ben zelf vrijwel de hele dag online geweest, en als Bokt echt uren plat is, dan hoor ik dat meestal binnen 5 minuten van een man of 10, minstens
Ja, dat lijkt me Vond het ook al raar dat er geen ander topic over was als meer mensen er last van hadden.
Ik ga 'm even vragen het straks nog eens te proberen
Jolliegirl
Geplaatst: 05-12-09 18:31
Het komt gewoon omdat jij dit jaar niet zoet geweest bent (nu in normaal : n.iet zoet bent geweest)
Nergens last van gehad
Anoniem
Geplaatst: 05-12-09 18:32
Jolliegirl
Geplaatst: 05-12-09 18:34
gekkigheid. Bart was bezig voor wat aanpassingen in de boktcensuur voor sinterklaas vandaar dat je niet op bokt kon, dit is gewoon in je browser blijven hange
Nee, dat is dus niet het geval... Ene iPhone om ca 10 uur voor het eerst en om ca 3 uur voor het laatst, tweede iPhone om ca 1 uur voor het eerst, laptop alleen om ca 3 uur geprobeerd.
Lijkt me niet dat bart zolang bezig is geweest... hmm.. dan weet ik 't ook niet meer.. Ik had wel vanochtend om half 11 tot ik naar de paarden ging, dus om uurtje of half 1.. last dat bokt enorm sloom was.... niet willen laden.. vastlopen..