Topic wil niet weg uit Eigen Berichten-lijst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Topic wil niet weg uit Eigen Berichten-lijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 12:32

Ik snap er niets meer van. Momenteel ben ik mijn eigen berichten-lijst aan het opschonen en probeer al meerdere malen een topic uit LZP te verwijderen maar deze weigert weg te gaan. Ik klik op het zwarte stipje en vervolgens op F5, maar zodra ik dat doe komt het zwarte stipje juist weer terug! Inmiddels heb ik alle topics verwijderd uit mijn lijst en ze zijn op 1 na allemaal weg, alleen die ene blijft dus maar hardnekkig staan... Iemand enig idee wat ik fout doe?

Mars

Re: Topic wil niet weg uit Eigen Berichten-lijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:18

Dat is vreemd zeg, bij mij werkt t allemaal.
Om welk topic gaat het?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:23

Had ik net ook last van, nu niet meer. Het was bij mij een topic uit een jaar lang in de picture.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 10:23

Het ging om dit topic [LZP] wat moeten we doen?? onze hond heeft een andere hond gepakt!

Maar inmiddels is het al gelukt om het topic uit die lijst te krijgen. Toch kwam ik de laatste dagen tijdens het opschonen meerdere topics tegen die echt weigerden weg te gaan. Pas na een aantal keer dezelfde handelingen uitvoeren gingen ze weg. Vooral de topics op Entertainment waren lastig...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 15:50

Als jij als laatste een post hebt in het betreffende topic.. dan wil ie niet uit de lijst van eigen berichten..

Tenminste dat heb ik hierzo ;)

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 12:52

Ik heb ook wel eens gehad dat als ik twee keer drukte (eerst weg, dan toch niet, dan toch maar wel) dat 'ie dan niet meer weg wilde.