Ondanks dat ik nog niet zo heel lang weer groen ben, nl pas vanaf 1 september, ga ik er ook weer mee ophouden. Niet omdat het niet leuk is, maar omdat ik het sneller druk heb gekregen dan verwacht.
Ik ben 31 augustus afgestudeerd en had toen verwacht wel een tijdje bezig te zullen zijn met solliciteren en een baan vinden. Vandaar dat ik per 1 september weer groen geworden was, na een lange modpauze van 7 maanden. Echter, per 9 september heb ik via een uitzendburo een tijdelijke baan voor 10 weken gehad en ik was inmiddels ook verwikkeld in een sollicitatieprocedure voor een fulltime baan. En die baan heb ik gekregen, per 1 februari ga ik fulltime werken in het vakgebied waar ik voor ben opgeleid, hardstikke mooi dus! Daarnaast komt eind deze maand mijn droom uit en ben ik eindelijk de trotse bezitter van een eigen paard, nou ja, pony, want mijn grote liefde Jip komt dan bij mij van een vervroegd pensioen vanuit het manegewerk genieten. Hij is dan 22 en nog fit genoeg om lekker mee het bos in de kunnen, dus dat gaat ook tijd kosten.
En ondertussen ben ik alles voor de komst van Jip aan het regelen, verhuisdozen aan het uitpakken, in het huis nog een beetje aan de klus, een huishouden, voorbereiden op mijn nieuwe baan, ondertussen werk ik nu ook nog bij de TNT en daar komt de drukke tijd er ook weer aan.
Vandaar dat het mij verstandiger lijkt met het modden op te houden, ik kom er gewoonweg niet aan toe.
Ook ik loop tegen het feit aan, dat een dag slechts 24 uur heeft en een week slechts 7 dagen. Als iemand aan dagen van 30 uur en weken van 8 dagen kan komen, hoor ik het graag!
Gelukkig voor mij allemaal leuke dingen waardoor ik geen tijd meer heb voor het modden, maar jammer vind ik het wel. Want we hebben een leuk team en ik vind het ook leuk om te doen.
Maar binnenkort zien jullie mij dus weer in het zwart.
Laatst bijgewerkt door Marije_jiplover op 01-12-09 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:typfout verbeterd
Jammer, maar het is te begrijpen. Bedankt voor alles en succes met de drukte!
luxx
Geplaatst: 01-12-09 09:03
Normaal gesproken reageer ik niet in dit soort topics met jammer en bedankt enzo maar ik wilde hier toch even iets op zeggen. Wat ontzettend fijn voor je pony Jip dat hij zo'n grote fan heeft en hij na zijn werkzame leven bij zijn lover terecht komt. Klinkt echt als een sprookje, ik ben erg blij voor jou, maar vooral voor Jip. Veel plezier en succes met alles wat je gaat ondernemen!
Anoniem
Geplaatst: 01-12-09 09:08
He gefeliciteerd dat je Jip nu hebt kunnen overkopen! Echt wel een geweldig paard voor jou waar je onwijs van zal genieten! En ook nog een leuke baan! Super hoor!
Bedankt voor je werk wat je allemaal verzet hebt, en top dat je bijtijds voor jezelf kiest en alles wat je doet je volledige aandacht geeft ipv meerdere dingen half willen proberen te doen