Bloopertopic = kijktopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bloopertopic = kijktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:52

Hoi!
Bloopertopic is er dus weer een tijdje, hartstikke leuk!
Alleen jammer dat nog niet een kwart van de 100 pagina's bloopers zijn. Wat ik bedoel is dat er veel posts gewoon reacties zijn, en dat terwijl we ook gewoon alleen foto's plaatsen en niet reageren kunnen doen... Net als in bijv. [HAR] [Centraal] Show je (nieuwe) harnachement en setjes. Max 2 fo

Want het reageren op de foto's heeft eigenlijk helemaal geen nut. Het maakt het topic alleen maar sneller vol.

Elise_K

Re: Bloopertopic = kijktopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 00:22

Dat is precies waar ik me een tijdje geleden ook al over "druk" maakte! ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 00:24

Ik zie aan de ene kant het probleem niet zo, ik zie voldoende HKgroepen welke zowat iedere week een nieuw topic openen... ;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 00:25

Volgens mij mag het bloopertopic pas na een maand weer open, vandaar de commotie ;)

Jemila

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 00:26

Ik zie het probleem ook niet zo. :n Zou je dan echt alleen maar nuttige berichten mogen plaatsen, berichten met échte inhoud? Dan kan je alle huiskamertopics iig al schrappen. Nee hoor, ik vind het wel gezellig :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 00:26

Cyntje schreef:
Ik zie aan de ene kant het probleem niet zo, ik zie voldoende HKgroepen welke zowat iedere week een nieuw topic openen... ;)

Een week? Het setjes topic zeker? :')

Ik zit in een HK dat het record in 22 dagen heeft. :')

Maar idd, meer foto's is leuker maar ik vind het ook leuk om de reacties te lezen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 00:30

Jemila schreef:
Ik zie het probleem ook niet zo. :n Zou je dan echt alleen maar nuttige berichten mogen plaatsen, berichten met échte inhoud? Dan kan je alle huiskamertopics iig al schrappen. Nee hoor, ik vind het wel gezellig :D

Idd Jemila :j
En sommige mensen geven nou eenmaal graag commentaar op dergelijke topics, wees blij dat er nog iets mag op bokt!
Nog meer regels lijkt me niet nodig, dan ziet men door de regels bokt niet meer! :+

Ik weet het niet Bella, ik hou dergelijke topics niet bij en ik ben niet van de setjes :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:05

Jemila schreef:

Idd Jemila.
Ik zie het probleem ook niet echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:10

Cyntje schreef:

Ja, is het bloopertopic een HK-topic dan? Nee... Dus ik snap niet waarom je dat er opeens bij gaat noemen...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:11

Ach, waarschijnlijk zijn er dan toch niet zoveel blooperfoto's.
Leuk toch, dat het nog blijft lopen omdat mensen reageren?
Als er alleen maar foto's geplaatst mogen worden wordt het allemaal ook zo star.. :=

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:14

Ik snap wel wat de ts bedoeld. Als jij even wilt kijken in het bloopertopic, dan kan je echt enorm veel pagina's door gaan spitten, terwijl er eigenlijk in totaal maar 5 pagina's met écht bloopers zijn (dus reacties met foto's, filmpjes etc)
En verder staan er een heleboel pagina's vol met reacties van: "Hahaha.. wat leuk"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:18

suus_Mette schreef:
Ik snap wel wat de ts bedoeld. Als jij even wilt kijken in het bloopertopic, dan kan je echt enorm veel pagina's door gaan spitten, terwijl er eigenlijk in totaal maar 5 pagina's met écht bloopers zijn (dus reacties met foto's, filmpjes etc)
En verder staan er een heleboel pagina's vol met reacties van: "Hahaha.. wat leuk"

Ja, dat bedoel ik!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:35

Ik zie het probleem nog niet

Jemila

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 14:19

Bizzybijtje schreef:
suus_Mette schreef:

Ja, dat bedoel ik!

Dan kan je toch gewoon snel doorscrollen naar de volgende foto?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 14:41

Ik kijk er ook regelmatig omdat ik dan gewoon zin heb om even te lachen en nieuwe bloopers te zien. Ik vind het ook gewoon jammer dat de bloopers als het ware lijken te verdrinken in de reacties.

Als ik op een bepaalde blooper wil reageren dan gebruik ik gewoon de PB-knop. Gaat prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 17:44

Bijvoorbleed :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:23

Bizzybijtje schreef:
Cyntje schreef:

Ja, is het bloopertopic een HK-topic dan? Nee... Dus ik snap niet waarom je dat er opeens bij gaat noemen...

Dan wordt het toch een HK, problem solved! }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:24

Kunnen mensen nog meer off-topic gaan...

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:29

Ik heb net het topic zitten bekijken ( heb het eerder ook een hele tijd gevolgd) maar ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo...

Er staan zelfs groene hulken! :?
Als je een probleem hebt met al die oneliners of vele posten ( waarvan de oneliners al niet mogen zoals ik uit de post van een mod opmaak ) waarom bespreek je dit dan niet gewoon met desbetreffende mod?

Voor zover ik zie is er voldoende toezicht op ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:15

suus_Mette schreef:

Overigens is dat een oneliner en dus eigenlijk verboden volgens de regels van bokt ;)

ik vind al die lappen tekst ook helemaal geen waarde hebben
ik kijk idd ook alleen in het topic voor de bloopers en vind het dus ook zonde dat een topic zo snel vol is en dicht gaat vanwege onzinnige stukken tekst

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 22:36

Op oneliners en geen bloopers kan gewoon geTeMt worden :)

Overigens vind ik dat er érg veel moderatoropmerkingen in het topic staan. Is het niet een idee voor de mods om eens te gaan tellen hoeveel er wel niet instaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 22:51

Cyntje schreef:
Ik heb net het topic zitten bekijken ( heb het eerder ook een hele tijd gevolgd) maar ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo...

Er staan zelfs groene hulken! :?
Als je een probleem hebt met al die oneliners of vele posten ( waarvan de oneliners al niet mogen zoals ik uit de post van een mod opmaak ) waarom bespreek je dit dan niet gewoon met desbetreffende mod?

Voor zover ik zie is er voldoende toezicht op ;)

Volgens mij begrijp jij niet (of wil je niet begrijpen) wat ik bedoel... Lees mijn posts aub nog maar eens door.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 23:00

A_lette schreef:

Overigens vind ik dat er érg veel moderatoropmerkingen in het topic staan. Is het niet een idee voor de mods om eens te gaan tellen hoeveel er wel niet instaan?

tja dat is het probleem dus....je blijft temmen en de moderators blijven hulken en waarschuwingen plaatsen
en waarom? de regels staan toch erg duidelijk aangegeven? waarom moeten ze allemaal zo een laks hebben
zodat het topic weer gesloten kan worden en iedereen weer kan zeuren erover?
het is bewezen..........het werkt niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 23:06

ikdoemaarwat schreef:
A_lette schreef:

tja dat is het probleem dus....je blijft temmen en de moderators blijven hulken en waarschuwingen plaatsen
en waarom? de regels staan toch erg duidelijk aangegeven? waarom moeten ze allemaal zo een laks hebben

Amen :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 23:33

ikdoemaarwat schreef:
A_lette schreef:

en als je het topic sluit dan krijg je een lading zeurende bokkers die o.a. zelf voor het slotje gezorgd hebben.

Ik denk dat het vrij simpel is: reacties verwijderen zonder opmerking en een standaard pb opstellen voor bokkers die de regels in het bloopertopic niet lezen. Ja het is meer werk en ja er zijn weer te weinig mods, maar al die modopmerkingen blijven plaatsen heeft ook geen zin.

Of op slot gooien, of geen modopmerkingen meer plaatsen en de reacties die niet horen verwijderen, of reacties verwijderen en een pb sturen naar desbetreffende bokker.
Laatst bijgewerkt door Winged op 29-11-09 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt