Hoi, ik had op 23 11 een TEM geplaatst bij het forum Links en toevallig kwam ik vandaag erachter dat daar geen mod meer bij staat. Zijn er mods die dat overnemen? Dat ik een pb kan sturen + link? Of wordt dat nog geregeld oid?
Groetjes Sandra
Zwartwitje
Geplaatst: 26-11-09 15:52
*Steekt vinger op* Het klopt dat er op LN tijdelijk geen moderator meer staat, we zitten even in een tussenperiode. Ik houd LN zolang 'in de gaten'. Mocht je een vraag of opmerking hebben naar aanleidingvan je TeM, dan mag je gerust even een PB sturen
Voordat je denkt dat je gek wordt: ik heb dat voor de duidelijkheid ook bij het forum gezet
Sylvia
Geplaatst: 26-11-09 16:20
Er zijn meer mods die LN een beetje in de gaten houden qua tems en zo... Ik ben helaas niet meer toegekomen aan het wegwerken van de laatste tems. Maar het is bekend dat er geen mod meer staat.
Als ik niet tussen mijn tems had gekeken was het me waarschijnlijk niet eens opgevallen. En toen keek ik bij LN en zag dus geen groene naam meer. Ik dacht eerst nog, layout veranderd?( ) Maar oke. Ik weet nu voldoende. Zie dat mijn TEM ook alweer behandelt is! Top!