Wat ik me afvroeg, ik weet niet of het uberhaubt mogelijk is eigenlijk..
Maar, zou het niet handig zijn als er een knopje komt om te zorgen dat bepaalde mensen je berichten niet kunnen lezen. Of dat bepaalde mensen bepaalde berichten niet kunnen lezen. Dus eigenlijk; een omgekeerde foei-knop.
Lievemeid
Geplaatst: 24-11-09 11:50
Waarom zou je dat willen? Voor meelezers? Ik denk niet dat ze dat doen. Gewoon een kwestie van niet alles op het forum neerzetten, en privé dingen in een pbtje sturen.
Ja dat snap ik, maar stel je wil over een "groot" onderwerp meer info, zonder dat kan meelezen, dan kan je dus geen topic openen.
Ik weet dat we op het haflingerforum een subforum kunnen aanmaken, voor iedereen zonder betreffende persoon. Dat is bijvoorbeeld voor als iemand net is bevallen en er een cadootje moet worden gekocht.
Ik vind het echt onzinnig, als jij niet wilt dat een ander het te weten komt schrijf er dan niet over. Stel die blokfunctie komt er wel, vraagt diegene toch gewoon even aan een andere bokker wat je geschreven heb of maakt een SA op een proxy aan. Dit gaat nooit werken.
Ik zou het ook onzin vinden, dan krijg je zo'n onsamenhangend forum waarbij de één dit wel kan zien en de ander niet. Lijkt mee geen goed plan. Maak inderdaad gebruik van de zoelfunctie of maak in overleg met een mod een schaduwaccount aan.