Ik heb een aardig pittig jaar achter de rug, zowel op privé- als werkvlak. Er is ontzettend veel gebeurd. Veel minder leuke dingen, maar ook positieve dingen. Ik heb in die periode weinig gemod, ik heb enkele pogingen gedaan het weer op te pakken en dat leek te lukken... Maar het wordt teveel verplichting. Mijn leven is gewoon té druk momenteel.
Ik heb sinds kort een nieuwe (fulltime) baan die me hartstikke goed bevalt, maar die ook nogal wat energie vraagt. Mijn twenter staat met een beenwond waardoor ik dagelijks 2 uur kwijt aan het reizen van en naar stal en het verzorgen van Ellie. Gelukkig is ze wel bijna dermate ver genezen dat de wond op zich geen verzorging meer nodig heeft, dat scheelt al een hoop in tijd.

Gemengde gevoelens omdat ik toch inmiddels bijna 3 jaar groen ben. Omdat ik Beestenboel 'op moet geven'. Omdat ik toch hele leuke contacten heb opgedaan. En omdat er mensen zijn die me echt door het afgelopen jaar heen gesleept hebben. Anderzijds staan er zoveel leuke en positieve dingen tegenover... En ik weet simpelweg even niet waar ik de tijd vandaan moet halen.
Ik wil iedereen, zowel mods als users, ontzettend bedanken voor de prettige samenwerking, alle feedback, het meedenken en het medeleven en ik hoop oprecht dat ik slechts tijdelijk op zwart ga... Mijn streven is wel degelijk om weer groen terug te komen, zodra mijn leven dat toelaat.

Sylvia