bokthype: mannen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbel

bokthype: mannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 18:01

Het viel mij op dat er de laatste tijd heel weer topics zijn over mannen, een spontane actie bij een man waar je spijt van hebt, over daten en nog meer. Ik moet zeggen dat ik het allemaal wel leuk vind om die verhalen te lezen.

Maar is het ook echt zo dat het iets is van de laatste tijd op bokt of ben ik er meer op gaan letten?

bromfiets

Re: bokthype: mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:01

Het is mij niet opgevallen iig :=

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:02

Nee, je hebt gelijk, er verschijnen steeds meer topics over. :j

Ben er nog niet goed uit wat ik ervan moet vinden, heb er geen last van, maar overige topics verzuipen een beetje nu, heb ik het idee.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 18:03

Misschien moet er maar een subforum komen voor bokkers die hopeloos veliefd zijn of juist hopeloos op zoek zijn :)

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:06

Dat lijkt me ook een slim plan, 't was me namelijk ook al opgevallen ;)

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 18:07

Ben blij dat ik geen spoken zie :D

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:07

Leentje1 schreef:
Misschien moet er maar een subforum komen voor bokkers die hopeloos veliefd zijn of juist hopeloos op zoek zijn :)

Zou inderdaad wel lekker zijn
Is misschien niet helemaal de bedoeling van een paardenforum, maar dan kom je zulke topic iig niet overal tegen

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:09

haha het was mij ook al op gevallen dat er ineens veel van die topics zijn :d
van die voorstel topics van 10 pagina's dat gebeurd meestal niet al het een nieuw meisje is :D

maaruh is bokt dan zo erg, als het gaat over mannen en paarden :D

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:11

Het viel mij ook al op... in een week al minstens 4 topics langs zien komen met "oooooooooh.... wat ik toch heb gedaan, ik heb mijn nummer aan een vreemde gegeven" en "Ik vind hem leuk maar hij heeft een dochten/vriendin/vrouw/...."

Het wordt een beetje veel. Mischien een centraal topic voor de romantische uitspattingen onder ons?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:11

Inderdaad, bokt wordt tegenwoordig overspoeld door verhalen over leuke obers en barmannen, dates met onbekende mannen, verliefdheden op collega's en verlegen bokkers die een schop onder hun kont nodig hebben, voor ze een smsje, mailtje of krabbeltje gaan sturen naar hun crush.

In het begin vond ik het altijd wel grappig, maar nu zijn het er zó veel dat ik het niet eens meer volg wie nou bij welk verhaal hoort. :') Een sub-subforum onder LZP over relaties en vriendschappen lijkt me inderdaad een goed plan. Zo blijft LZP overzichtelijk en de date/relatie-problemen ook. :j

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 18:17

Het is wel zo dat dit geen paardgerelateerd onderwerp is (tenzij je date met een paard natuurlijk :D ), dus je kan geen aanvraag voor een subforum indienen. Natuurlijk kunnen modjes dit wel lezen en het met ons een zijn en alsnog een subforum maken ;)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:23

Maar is Bokt dan wel de goeie plek voor een subforum, aangezien het toch een paardenforum is..

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:28

Misschien wel een idee om een centraal-topic te maken, of niet?

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 18:28

MarrieLeen schreef:
Maar is Bokt dan wel de goeie plek voor een subforum, aangezien het toch een paardenforum is..

Je kan het ook niet gaan verbieden om dit soort topics te plaatsen.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:29

Tja als er zon sub niet komt, dan zullen de berichten wel steeds komen bij vvdd.. Ik vind het wel leuk al die verhalen! Krijg er altijd wel weer n leuk gevoel van al die verliefde en datende mensen!!
Centraal Topic.. Ja dat is zeker een optie..

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:31

Leentje1 schreef:
MarrieLeen schreef:

Maar geen subforum en verbieden van topics zijn 2 verschillende zaken..

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 18:34

Dat snap ik, maar als je er geen subforum van wil maken en je ze ook niet in LZP ofzo wilt hebben, wat moet je er dan mee. Ik zeg niet dat jij dit wilt hoor, maar ik snap dat sommige mensen er genoeg van hebben en vinden dat er te veel van dit soort topics zijn.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:35

MarrieLeen schreef:
Leentje1 schreef:

Maar geen subforum en verbieden van topics zijn 2 verschillende zaken..

De topics staan in beide gevallen op bokt, wat is dan het verschil met dat ze overal en nergens staan, of dat ze allemaal netjes in 1 subforum te vinden zijn voor mensen die behoefte aan zulke topic hebben?

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:36

dames kijk hier eens
pag 11 zie je dat er 101 inschrijvingen zijn ipv de gevraagde 30 voor een sub forum

paar paginas verder de beredenatie
waarom er voor een uodere paarden sub geen plaats is

we zijn zelfs naar de huiskamer gedegradeerd ..
(zoekt uiteraard veel makkelijker in 500 pagina's...)

[HK] subforum voor oude paarden?

als er wel plaats zou zijn voor mannen ...
echt dan breekt mijn klomp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:37

Wat een sub over relatie/liefde/etc aangaat, dat is al diverse keren aangekaart en besproken, en meerdere keren niet toegekend. Ik denk niet dat daar veel verandering in gaat komen ;)

Even een vraag, hoe diep geworteld zijn de frustraties mbt een afgewezen subforum dat die er in elk topic wat maar kan leiden tot de vraag om een subforum voor een ander onderwerp, dat die steeds weer aangekaart moeten worden?

Zoals ik al aangaf, een subforum over alles rondom verliefdheid etc, is al meerdere keren afgewezen.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:38

daar zijn toch wel andere forums voor zoals cosmogirl ofzo.. vind bokt niet echt geschikt daarvoor :n

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:39

Valt zelfs mij op, en ik ben echt een blinde }:0

Misschien ook omdat ik het persoonlijk gemekker vind, beetje teveel hopeloze vrouwen :o

hoe zou dat nou komen

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 18:39

oke. Dat was mij niet bekent, maar daar ging het mij ook niet echt om Ik wilde eigenlijk weten of ik spoken zag daardat ik zo veel relatie topics tegen kwam.

Waarom is het eigenlijk niet toegekend. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:40

Het valt mij ook wel op dat er meerdere topics ontstaan. Maar dit zijn steeds vlagen waarin dit gebeurd.

In principe vallen dit soort topics prima onder LZP. Bokt is niet het platform om echt een heel apart gedeelte voor liefde te maken, gezien dit prima onder te brengen is op LZP.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:43

Unwritten schreef:
Wat een sub over relatie/liefde/etc aangaat, dat is al diverse keren aangekaart en besproken, en meerdere keren niet toegekend. Ik denk niet dat daar veel verandering in gaat komen ;)

Even een vraag, hoe diep geworteld zijn de frustraties mbt een afgewezen subforum dat die er in elk topic wat maar kan leiden tot de vraag om een subforum voor een ander onderwerp, dat die steeds weer aangekaart moeten worden?

Zoals ik al aangaf, een subforum over alles rondom verliefdheid etc, is al meerdere keren afgewezen.

Diep gezien er kennelijk wel plek is voor algemene dingen maar niet voor oudjes. :+ Lijkt me logisch dat mensen daar gefrustreerd over zijn als je met meer dan 100 mensen zit die willen, aan alles voldoet wat moest voor een aanvraag en vervolgens de laan uitgestuurd wordt met een loos "we hebben niet goed nagedacht in het begin waardoor de organisatie nu *** is en daardoor krijgen jullie dus geen subforum want anders moeten wij het forum opschonen en dat kost zoveel tijd. :+"

Wat had het modteam verwacht? Dat mensen daar vrolijk om gingen worden? ;) Zet dan gewoon een topic op FZ dat het voorlopig geen nut meer heeft om nog een aanvraag voor een subforum te doen want dat er niets meer bij komt.