Paardentijdschriften

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Paardentijdschriften

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 19:08

Ik las net de pagina over paardentijdschriften, mooi overzicht!

Maar: amazone magazine bestaat niet meer.

Een ander online magazine: de gezondheid van mijn paard http://www.gezondheidvanmijnpaard.nl/

Verder mis ik het blad 'dressuur' nog.

Dat was wat ik toch even wilde melden :)

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:07

Heey,

bedankt voor je informatie. Ik zal de pagina even aanpassen. Voor het blad dressuur ga ik even kijken of ik meer informatie kan vinden. Als iemand er meer over weet, zet het dan maar in dit topic neer, dan hoef ik niet zo te zoeken ;)

edit: De site die je noemt werkt hier niet, ik zal het morgen nog eens proberen, maar die heb ik voorlopig dus even niet geplaatst.

Ivonka

Re: Paardentijdschriften

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 00:55

Bij mij werkt hij wel Aurora :j

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 02:12

ja, nu doet ie het inderdaad wel. Dan plaats ik hem binnenkort, nu ga ik lekker naar bed.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 01:00

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 13:39

Die 'gezondheid van mijn paard' site, is dat wel echt een magazine?? Ik heb nog eens op de site rondgeklikt en het lijkt mij eigenlijk meer gewoon een website over de gezondheid van paarden?? Of de nieuwsbrief moet echt een magazine zijn??

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 22:30

Linksboven staat 'Paardenbladen' en daaronder staan Bit, Paardenkrant en de site, die ik je gaf is die je krijgt als je op Dressuur klikt. Er staat wat info over wat er in besproken wordt en je kan wat dingetjes bekijken van het komende exemplaar.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 09:56

Aurora3 schreef:
Die 'gezondheid van mijn paard' site, is dat wel echt een magazine?? Ik heb nog eens op de site rondgeklikt en het lijkt mij eigenlijk meer gewoon een website over de gezondheid van paarden?? Of de nieuwsbrief moet echt een magazine zijn??

Een online magazine. Het maakt mij niet uit hoor, maar als je wilt kan ik het wel doorsturen per email? Dan kun je zelf kijken waar je het onder vindt vallen :j

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 00:36

dit ga ik morgen even bekijken. De site van 'dressuur' moet dus nog toegevoegd worden en de site van de gezondheid zou toegevoegd moeten worden.

Wendy: als je wil, stuur het dan maar naar Aurora3@bokt.nl ik ben wel erg benieuwd naar wat het precies inhoudt eigenlijk.