Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katja schreef:Je moet minimaal nuttige 25 berichten hebben om op MW te posten. Uitzonderingen daarop zijn door het moderatorteam toegestane schaduwaccounts.
ThePast03 schreef:Willy: Bij de proffesionele hulpverlening kun je ook je ei kwijt. Mij komt het echt over als aandacht trekken als dat perse op een groot openbaar forum moet waar iedereen die internet heeft mee kan lezen. Maar goed, dat is mijn bekrompen mening maar.
Katja schreef:Ik zie niet zo heel veel toegevoegde waarde om erbij te zetten dat het een SA is.
Als iemand met zo weinig berichten daar kan posten dan is het of een heel oud account (toen waren die 25 berichten nog niet verplicht) of ze zijn door de mods toegevoegd aan de kudde en in dat geval gaat het om een legale schaduw.
Mechelfan schreef:Je hoeft het niet te lezen.
Als iemand daar behoefte aan heeft, vind ik het prima. Je verplicht niemand tot lezen of reageren...
ThePast03 schreef:Mijn zorg is meer dat al gebleken is dat dit soort gedrag "besmettelijk" is. Ik zet het nu een beetje krom neer maar het blijkt dat een deel van de jonge meiden wel vatbaar is voor dit soort verhalen en zelf ook gaan zitten snijden als ze denken dat dat aandacht oplevert.
ThePast03 schreef:Mijn zorg is meer dat al gebleken is dat dit soort gedrag "besmettelijk" is. Ik zet het nu een beetje krom neer maar het blijkt dat een deel van de jonge meiden wel vatbaar is voor dit soort verhalen en zelf ook gaan zitten snijden als ze denken dat dat aandacht oplevert.
ThePast03 schreef:Dat heb ik niet gezegdKatja, duidelijk. Het ligt dus aan mij.
Karl66 schreef:Wat de eerste vraag betreft, als het onder een normale account geopend kan worden, dan moet het ook onder een SA geopend kunnen worden. De risico's zijn in dat geval hetzelfde en ik ben het met je eens dat er risico's zijn. Wat we op dit moment doen is in zulke topics er heel kort op modereren, zodat we snel in kunnen grijpen of slotjes kunnen plaatsen als het uit de hand dreigt te lopen. Bokt is ondertussen meer dan een paardenforum geworden. Het is een community voor paardenmensen, waar ze meer doen dan alleen maar informatie over paarden uitwisselen. Juist bij dit soort onderwerpen speelt dat mensen het graag willen delen, informatie willen vragen, van zich af willen schrijven op een plek die vertrouwd voor ze is. We kunnen het heel gemakkelijk van ons afschuiven door te zeggen dat er andere plekken op internet zijn waar ze terecht kunnen. Maar juist door die vertrouwdheid van Bokt, geef je mensen een kans om zich open te stellen en dat is vaak een eerste stap in een herstelproces.