Rare waaarschuwing nadat ik op Uk Naar dit toppic ging

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

Rare waaarschuwing nadat ik op Uk Naar dit toppic ging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 09:57

OP UK ging ik naar het toppic [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen #4
en vervolgens kwam ik onderstaand waarschuwing tegen wat moet hier mee gebeuren?
Afbeelding
In het Witte stukje staat het volgende.
Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

OP de site www.bokt.nl bevat elementen van de site www.lc-f.nl, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnose pagina voor Safe browsing van google voor www.lc-f.nl
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software
En daar onder kan je aanvinken dat je begrijpt dat deze site mijn computer kan beschadigen.

Ik ben een leek wat dit voor besichten en heb gewoon op vorige gedrukt, er staan een aantal links in het bericht en ben niet naar een andere site toe gegaan.
Vond het toch wel nodig enige mensen op bokt te informeren over wat ik tegen kwam.

Groetjes yvette

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:23

Ergens ik geloof in [TV ] meldde de eigenaar van de website al dat de website was gehackt.
Als er nomaal foto's van deze website gelinkt zijn kan het zijn dat hij hem daardoor blokkeert.

Ja hier: [TV] Hoe mijn website beschermen tegen hackers?

fenja

Re: Rare waaarschuwing nadat ik op Uk Naar dit toppic ging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 13:01

ja oke maar betekend dit dat er iets op de servers van bokt aan de hand is

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:34

Nee hoor.

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:47

Het betreft dus mijn website, volgens de webhosting zou het probleem al opgelost moeten zijn. Vreemd. Ik heb gisteren ook bijna alles van mijn website gegooid waaronder die foto's.

Ik ga eens opnieuw mailen met mijn de beheerder waar mijn website loopt... (hosting)

Kan het niet zijn dat deze waarschuwing via Google komt? Ik weet dat hun mijn fout ook nog aangeven en heb hun al reactie gegeven om mijn website opnieuw te controleren...

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 23:52

Via Google is mijn website van de gevarenzone af, dus het probleem is neem ik aan opgelost :D

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 00:00

Hmm zou het dan toch, de laatste tijd deed mijn pc ook raar als ik bokt opende en dus ook hier een paar malwares gevonden, pc laten fixen en nu deze week kan ik weer redelijk gebruik maken van mij pc, of het echt aan bokt ligt weet ik niet, maar het kan altijd, zelfs al als iemand met virus online is kan het je pc beschadigen, dit vertelde die zaak me waar mn pc heen ging, en ja niemand kan er wat aan doen, alleen maar virus scanners laten draaien , en af en toe je pc opfrissen

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 10:56

ik krijg nu dezelfde waarschuwing alleen dan via de site http://www.iranhorse.com. Gisteren heeft mijn vriend deze pc opgeschoond enz enz en gescaned en daar is niets op te vinden.