Niet meer antwoorden bij EA..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Niet meer antwoorden bij EA..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 18:16

Ik vroeg me af of nog meer mensen zich hier aan ergeren?
Ik heb zo nu en dan wel eens een advertentie op EA staan, of ik reageer ergens op en het gebeurd dan regelmatig dat ik dan ineens geen berichtje meer terug krijg.. Er wordt bijvoorbeeld om een foto of vp gevraagd en dan zeg ik dat, krijg ik geen berichtje meer terug terwijl ik kan zien dat hij gelezen is.
Prima als mijn vp te hoog is of de foto je niet aan staat maar zeg dit dan even! Misschien ben ik wel de enige die zich hieraan ergert maar nu is mijn frustratie er weer even uit :+

geen idee of dit hier goed staat trouwens..

Ir111

Re: Niet meer antwoorden bij EA..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:18

Moet dit niet bij forumzaken staan? Ik tem voor de zekerheid even. :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 18:19

Ja ik wist het ook niet zeker, maar goed hij kan altijd verplaatst worden..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:19

denk idd dat dit meer bij forumzaken thuis hoort :)

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:20

Je bent zeker niet de enige. :n
Kan me er ook erg aan irriteren.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:22

ach dat heb je niet alleen hier hoor ook op marktplaats gebeurd dat veel ben er al aan gewent

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 18:23

Ja klopt, en op marktplaats erger ik me er net zo goed aan :o

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:25

ts, je hebt volledig gelijk, ik erger mij er ook aan! maar dat is niet alleen op bokt zo, ook op andere verkoop sites is dit precies hetzelfde.
op 1 of andere manier willen ze er niet te veel werk van hebben. of je stelt bijvoorbeeld te veel vragen. daar hebben ze dan geen zin in.....
er staat een zadel te koop op marktplaats, precies het zadel wat ik zoek. ik stel dus een paar vragen over het zadel. krijg ik als antwoord terug dat ik wel erg veel vragen stel.....
nou is mij beloofd dat ik vandaag gebeld zou worden, nou heb nog steeds niets gehoord en ik hoor vandaag ook niets hoor,
wie heeft er nou iets te koop staan dan? ik snap dat echt niet hoor, ik erger mij er mateloos aan.
heb laatst nog gereageerd op een zadel hier op bokt, ze had keurig haar emailadres in haar advertentie staan, eergister gemaild, heb nog steeds niets gehoord...... bah

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:28

Ja daar erger ik me ook aan.
Ik had eens een rijbroek te koop,en diegene vroeg
naar de lengte,breedte en nog meer maten.
Ik alles opgemeten,en dan hoor je niks meer :?

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:18

heb het ook gehad, vind ik echt vervelend

wat is het nou voor moeite om even een pb terug te sturen dat het toch niet helemaal is wat je zoekt met een bedankje voor de moeite..

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:22

ik heb nog vaker dat bokkers een bod doen en vervolgens niets meer van zich laten horen. Of iets reserveren en er vervolgens helemaal niet meer op terug komen. Erg vervelend !
lijkt mij niet meer dan normaal dat je even een reactie stuurt. maargoed wie weet is het mij ook wel eens overkomen hoor. soms vergeet je ook wel eens wat :o

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 19:25

Andersom heb ik het trouwens ook wel eens gehad, dat ik vroeg om een foto en gewoon geen reactie meer terug kreeg. Dan vraag je of hij/zijn de foto
nog wil sturen en dan krijg je gewoon geen reactie meer..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:26

Ik vind het ontzettend irritant, maar ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik het doe hoor! :o
Bij mij is het dan meestal dat ze de vraagprijs of foto's sturen en dan denk ik oh dat is te veel of een te hoge prijs, klik ik het weg en vergeet ik het compleet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 22:09

[LZP] > [FZ]

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 22:10

Ik vind het ook vervelend inderdaad... het is toch een kleine moeite om een reactie nog terug te geven als: bedankt, maar geen interesse meer.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:06

Dat is behoorlijk irritant! Hoe vaak mensen ook niet vragen om foto's en vervolgens niet meer reageren of vanwege de vraagprijs, terwijl er bij paarden vaak staat: Hogere prijsklasse.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 23:38

Nouja en zo heb ik eens gehad dat ik netjes reageerde met de mededeling dat de vp ver buiten mijn prijsklasse lag, waarna deze meneer weer wat terugstuurde met dat de pony het wel waard was en dat ik niet moest denken dat ik hem voor minder kon krijgen. (en dat niet zo vriendelijk)
En dan dacht ik even netjes te melden dat ik er vanaf zag :)

Ik snap je frustratie, maar je doet er toch niets aan :)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 23:44

Waar ik zo van kan balen, is als je op iets biedt en dan vervolgens niets meer hoort van de verkoper. En dan verschillende berichtjes sturen en nog niets horen. nou dan denk ik, zou graag wil je er toch niet van af. Laat dan maar.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 23:52

Ik irriteer me daar niet aan, doe het zelf ook weleens :o
Waar ik me wel aan irriteer is als je iets aan iemand 'verkoopt' en die laat niks meer van zich horen, ook irriteer ik me aan mensen die geboden hebben en niet meer reageren op pb's.
Of als je dan op iets biedt en je pb't een week later hoe het zit, dan hebben ze het al aan een ander verkocht terwijl ik ook nog wel hoger geboden zou hebben als ik dat geweten had :=
Maar nee, als iemand vraagt om foto of vp oid. dan irriteer ik me er absoluut niet aan als ik geen antwoord krijg.