Beetje een vreemde vraag misschien, maar ik vroeg me af of het misschien te realiseren valt een timer op bokt te zetten. Dat je bijvoorbeeld instelt dat je 2 uur wilt bokken, en dat de site daarna wordt geblokkeerd. Ik bedoel dan dus niet de ban-link, omdat ik vaak "eventjes" bok, en dan weer ga studeren, daar werkt die time-out niet handig mee. Ik bedoel dat er een timer is die steeds optelt hoeveel je op bokt zit, en bij een aangegeven maximum je voor de rest van de dag bant ik hoop het zo nog te volgen is Het hoeft niet meteen in de software van bokt te verschijnen, een ander programmaatje (dat werkt met firefox) is ook goed. Dan hoort het alleen niet bij FZ, dus als het niet op bokt kan oid, dan kan het naar TV worden verplaatst
Ik hoop dat jullie wat weten, want ik zit toch echt te veel tijd te verdoen op dit blauwe stukje web
Laatst bijgewerkt door s6801881 op 10-11-09 20:43, in het totaal 2 keer bewerkt
borrie01
Geplaatst: 10-11-09 20:39
er besstaat al zoiets heeft een bokker gemaakt. weet alleen even niet wie en waar ie ookal weer stond
Miriam91
Geplaatst: 10-11-09 20:40
Je hebt op bokt de time-out functie. Dan kan je instellen dat bokt niet te bereiken is voor een bepaalde tijd
0Whisper0
Geplaatst: 10-11-09 20:41
borrie01 schreef:
er besstaat al zoiets heeft een bokker gemaakt. weet alleen even niet wie en waar ie ookal weer stond
Zou wel handig zijn, hier ook iemand die stiekem toch wel iets teveel tijd in bokt stopt. Vind vriendlief niet zo leuk, die denkt dat ik verslaafd ben...
Volgens mij hoort het tooltje wel ergens te zijn, maar komt steeds minder voor lijkt het wel. Google eens op "bokt"en "zelfdiscipline"
Solis
Geplaatst: 11-11-09 10:35
Pollewoppy schreef:
Zou wel handig zijn, hier ook iemand die stiekem toch wel iets teveel tijd in bokt stopt. Vind vriendlief niet zo leuk, die denkt dat ik verslaafd ben...
Dat klinkt bekend.. waar halen ze toch het absurde idee vandaan!