Lijst met nieuwe topics uitbreiden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Judje

Lijst met nieuwe topics uitbreiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 18:42

Aangezien ik best wel wat favoriete fora heb en ik ook (helaas) niet iedere dag de tijd heb om online te komen mis ik toch nog geregeld wat topics, ondanks de lijst met Nieuwe topics.
Ik ben benieuwd of andere gebruikers dit ook als vervelend ervaren en wat jullie van onderstaande opties vinden of misschien zelf nog opties weet te verzinnen?

Nou vroeg ik me dus af of deze lijst soms langer gemaakt kan worden, bijv. alle nieuwe topics vanaf het moment dat je voor het laatst online bent geweest. Het nadeel hiervan is alleen dat als je even snel online bent na 2 of 3 dagen dat je dan dus ook al die topics de volgende keer niet meer ziet staan.
Misschien de lijst met nieuwe topics uitbreiden door er op te kunnen klikken en dat er dan een nog langere lijst staat?
Of dat de lijst begint met het topic dat boven het door jou laatst gelezen topic staat?

BartVB
Eigenaar

Re: Lijst met nieuwe topics uitbreiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:44

Jee, dan houd je nogal een hoop forums bij (of erg drukke forums :D). Eenvoudigste oplossing is denk ik zorgen dat die lijst doorloopt op volgende pagina's van 'Eigen berichten', nu staat de lijst alleen op de eerste pagina?

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 18:50

Ja, behoorlijk wat fora en ook nog eens wat drukke ja. := (o.a. EA-CO en bijna alle VMR-fora)

De lijst is nu idd alleen te zien op de 1e pagina, maar uitbreiden naar meerdere pagina's zou echt super zijn Bart! :))

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 13:56

Nou niet zozeer meer topics, (je kunt toch immers naar de volgende pagina's gaan?)
Maar als de kletstopics en centrale topics eruit verdwijnen zou het al een stuk overzichtelijker zijn...

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 19:33

De Kletstopics en CT's komen niet in die lijst te staan.
Je kan in je lijst met Eigen berichten deze verwijderen door op het puntje te klikken, dat op het blaadje staat dat voor de topicnaam staat. Zie daarvoor: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_v ... _stipje.3F
Dit gaat puur om de lijst met nieuwe topics en die is alleen op de 1e pagina van je Eigen berichten. :)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:23

Judje we hebben het over actieve onderwerpen, en daar komen helaas nog wel veel van die topics in te staan

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 14:16

Sorry CM, jij hebt het misschien over Actieve onderwerpen, maar ik heb het écht over de lijst met Nieuwe topics en die is anders dan de lijst met Actieve onderwerpen. :)
Niet vervelend bedoeld, maar ik heb dit topic geopend, dus weet wat ik bedoel en gelukkig snapt Bart me ook. :) (Actieve onderwerpen staan op de hoofdpagina, lijst met nieuwe topics staat bij Eigen berichten.)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 17:47

Ohw jij bedoeld dus gewoon de eigen berichten lijst..

Zoals jij het omschrijft klinkt het eerder als de actieve berichten, omdat jij wilt dat alle berichten sinds je laatste bezoek in de lijst moeten komen.

Ik begreep het daarom dus verkeerd.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 18:13

Nee, niet de lijst met eigen berichten, maar de lijst die daar links van staat. Dat is de lijst met Nieuwe topics. :)

Die lijst krijg je als je Favoriete fora hebt aangevinkt (kan je doen via je Gebruikerspaneel - Overzicht - Favoriete forums) en deze lijst is net zo lang als je lijst met Eigen berichten en laat alle topics zien die als laatste geplaatst zijn.
Helaas kom ik dus niet vaak genoeg online of gaan de fora te hard, waardoor ik alsnog een deel mis, vandaar dat ik vraag of deze niet door kan lopen naar ook de 2e en verdere pagina's van Eigen berichten, i.p.v. alleen op de 1e.

Meer info over de lijst met Nieuwe topics kan je vinden in het volgende topic: [FZ] Nieuwe versie van de forumsoftware (stukje over Favoriete forums) en in de Help staat het volgens mij ook.