Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132194
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-09 18:41

Een tijdje terug heeft Wodile hier op bokt een advertentie geplaatst waarin zij een vroegboekkorting aanbood op de HH-collectie.

De transactie met bokker Silence is niet naar wens verlopen. Silence heeft een aanbetaling gedaan, maar haar spullen zijn nog steeds niet verstuurd. Ondanks herhaaldelijke pogingen om tot een oplossing te komen voor dit probleem, heeft Wodile helaas geen gehoor gegeven aan ons verzoek om dit op een nette manier op te lossen.

Zijn er meerdere mensen die ooit iets van Wodile gekocht hebben en dat niet hebben ontvangen? Of zijn er mensen met meer informatie? Stuur dan een pb.

Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of deze bokker wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 18:21

Bedankt Oscar...ik waardeer jullie hulp enorm.

Jolliegirl

Berichten: 32996
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 22:21

Silence, volgens mij had ik jou nog een adres en tel. gegeven van haar? Kon je daar nog iets mee...

Enigste wat ik kan zeggen : dit kan ik mij NIET voorstellen van wodile...

Charaz

Berichten: 24336
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:39

Ik ken Wodile ook persoonlijk en dit kan nooit haar bedoeling zijn. Mocht je haar telefoonnummer willen kan ik je daar ook wel aan helpen.

magicmist

Berichten: 3339
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:39

ik heb ook goede ervaringen met wodile...

Carolaa

Berichten: 1259
Geregistreerd: 12-02-05

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 20:47

Ook ik kan me dit niet voorstellen, ik heb ook alleen goede ervaringen met Wodile. Heb je haar al persoonlijk gebeld?

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 22:57

Jullie kunnen er van uit gaan dat wij dit topic niet voor niets hebben geopend.
Wij hebben van alles geprobeerd, maar Wodile heeft niet meer gereageerd op mijn bemiddelpogingen. Daarom uiteindelijk dit topic.

o0eefje0o

Berichten: 4698
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Sprundel

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:05

vind het wel een beetje ver gaan om iemand voor nog geen 6 euro een permanente ban te geven! ik koop echt heeeel veel via yvette en het gaat altijd goed soms duurt het wat langer maar kan ook niet anders als je spullen bij je francice ondernmer moet bestellen die het vervolgens bij BV HH moeten bestellen en dan dezelfde weg terug moet voor hey bij paarden party zundert is!

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:08

Dan mag het misschien geen groot bedrag zijn, daar gaat het niet om. Het gaat om het principe. Volgende keer is het geen 6 maar 60 euro.

o0eefje0o

Berichten: 4698
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Sprundel

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:14

maar het ging om een aanbetaling! als je dat begrip ruim neemt ben je dat bedrag dus kwijt als je de bestelling anuleert dat is in de echte wereld ook zo!

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:27

Je bent schijnbaar nogal op de hoogte.....
Nogmaals, er kan met een gerust hart vanuit gegaan worden dat wij heel lang bezig zijn geweest en Wodile de kans hebben gegeven om eea op te lossen/te reageren, voor wij besloten dit topic te openen. Hier gaan echt weken overheen.
Het gaat niet om hoogtes van bedragen of anderszins, het gaat er voornamelijk om hoe er hier op bokt met dit soort zaken om dient te worden gegaan.

o0eefje0o

Berichten: 4698
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Sprundel

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:33

jha ik snap het wel! maar als je toch in de echte wereld buiten bokt om een aanbetaling doet op een bestelling krijg je die toch ook niet terug als jij die anuleert om wat voor reden dan ook?

als ik nu iets stoms zeg mag je het me ook zeggen hoor alleen dan gaat het om mijn werk ook verkeerd!

dan moet je je niet aangevallen voelen. en als ze een ban verdient volgend de bokt regels oke dan heeft ze het verdient!

Crazymel

Berichten: 1215
Geregistreerd: 21-12-05
Woonplaats: Breda

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:38

als het verhaal van o0eefje0o klopt vraag ik me dan heel sterk af of de bokt regels heel erg afwijken van de nederlandse wet?

Wendy15

Berichten: 11104
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:40

Als je een aanbetaling doet en je annuleert kan het idd zo zijn dat je de aanbetaling kwijt bent voor gemaakte kosten.
Maar wat ik hier lees is dat de aanbetaling is gedaan, maar de spullen nooit zijn geleverd, terwijl dat wél de bedoeling was en dat ook de aanbetaling niet teruggestort is. En dat is natuurlijk niet netjes..

o0eefje0o

Berichten: 4698
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Sprundel

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:42

wat ik dan weer van yvette begreep was dat de HH spullen ook bij haar opn dat moment nog niet gelevert waren en dat ze de spullen dus nog niet kon leveren en dat omdat het telang duurde de koper de koop heeft geanuleert!

als mijn informatie niet klopt zo hoorde ik het van yvette zelf! sorry dan

Wendy15

Berichten: 11104
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:43

Tja omdat jij vriendinnen oid met haar bent snap ik wel dat je haar probeerd te verdedigen, maar zoals de mods al zeggen proberen ze het al wekenlang op te lossen zonder resultaat en dat is natuurlijk niet netjes ;)

Crazymel

Berichten: 1215
Geregistreerd: 21-12-05
Woonplaats: Breda

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Wodile?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:52

jha oke wij zijn vriendinnen maar als wodile/yvette haar verhaal klopt!

dan staat ze wettelijk in haar recht! tevens heeft ze naast paardenparty ook een baan en pension stalling! inmiddels staat het geld ook weer terug op de rekening van de koper en omdat het een aan betaling was van een geanuleert product was ze hier wettelijk gezien niet eens verplicht toe!

en ook namens mij sorry als wij/ik het verhaal verkeert begrijpen maar zo hebben wij dit te horen gekregen!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132194
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 16:50

Van onze kant een update: de aanbetaling is teruggestort op de rekening van Silence.

Hier een slotje omdat deze zaak uiteindelijk toch nog opgelost is.