Even voorstellen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KSAC

Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 18:58

Hoi!

Ik ben Nikita, 14 jaar en woon in Nieuw-Vennep [N-H]. Ik heb donkerblond haar (met uitgegroeide highlights :o) en groene ogen en ben 1,73 m lang. Zit op school in Hoofddorp, op het Haarlemmermeer Lyceum, dit jaar alweer 4VWO!
Ik heb ouders (dûh) en een broertje van 10 jaar. Thuis hebben wij twee honden, een Labrador en een Hollandse Herder.

Mijn moeder en ik zijn eigenaren van (nu nog) 3 paardjes, een KWPN-er Acando van 4 jaar, een Shetlander Kandy van 14 jaar en een New Forest Pony Charel van 8 jaar, zij staat te koop, vandaar '(nu nog)'. Dit is vanwege overstap naar paard (Acando dus) en het niet kunnen betalen van 2 stallen (Shetlander staat ergens als gezelschapspony).

Mijn naam KSAC staat voor Kandy, Summer, Acando, Charel.
Summer is een paard dat wij een tijdje hebben gereden, omdat we dachten dat het een goed idee was om Charel in de manege te laten lopen :+ . Summer was van de eigenaar van de manege en we hebben dus een soort geruild. Charel bleek het werk in de manege niet helemaal aan te kunnen en is 3 maanden tijd 3 keer kreupel geweest, ze is een keer gevallen, zadel knelde en voor een keuring kwam ze kreupel de box uit. Summer, ook wel Daydreamer, staat in mijn topic bij Opsporing Verzocht. Hij is 3 dagen nadat we de hele boel weer hadden teruggeruild meegegaan met Mark van Eck naar een paardenmarkt. Ik mis hem heel erg.. |(

Nu weten jullie wat van mij, vragen mag altijd!

Rennie89

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 03:18

welkom!!! :D :D :D je woont hier in de buurt :P (beetje dan :o )

_Jenny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 21:19

Welkom op bokt! :D

KSAC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 19:18

Dankje!

@ lifeaya Ja beetje wel ja xd

taraloveolga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 21:16

heey welkom op bokt :D