Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myukii schreef:Bart, wat jij zegt klopt vast, maar ik heb ook wel eens dat als ik terugkom in een topic, na het bekijken van het profiel van iemand, ik inschakel op de 4e post op de 6e bladzijde uit een topic van 18 pagina's, terwijl ik net de eerste pas gelezen had. Zeg maar.![]()
Dat klopt dan niet helemaal met wat jij zegt, of begrijp ik het verkeerd? Ik vind het ook wel 'ns raar/lastig, dan denk je dat je verder leest waar je gebleven bent, maar gaat het inmiddels al heel ergens anders over.
eempiej schreef:Myukii schreef:Bart, wat jij zegt klopt vast, maar ik heb ook wel eens dat als ik terugkom in een topic, na het bekijken van het profiel van iemand, ik inschakel op de 4e post op de 6e bladzijde uit een topic van 18 pagina's, terwijl ik net de eerste pas gelezen had. Zeg maar.![]()
Dat klopt dan niet helemaal met wat jij zegt, of begrijp ik het verkeerd? Ik vind het ook wel 'ns raar/lastig, dan denk je dat je verder leest waar je gebleven bent, maar gaat het inmiddels al heel ergens anders over.
Dit heb ik ook regelmatig.
Of dan klik ik een foto aan op pagina 1 een HAW topic bijv. die in link staat. En als ik dan ook Back klik, zit ik zomaar op pagina 3 ofzo ergens op de helft.
eempiej schreef:Of dan klik ik een foto aan op pagina 1 een HAW topic bijv. die in link staat. En als ik dan ook Back klik, zit ik zomaar op pagina 3 ofzo ergens op de helft.
BartVB schreef:Als je vervolgens echter een andere pagina bekijkt en op 'back' klikt dan kom je weer op de 'laatst ongelezen' pagina terecht en dat is op dat moment niet meer pagina 1 (die heb je al gezien) maar de laatste pagina.
Colorado schreef:Ik heb ook altijd dat als ik op iemands profiel of bij een foto(dmv link) kijk, en ik ga terug naar het topic, ik heel ergens anders uit kom. Best vervelend, geen drama natuurlijk, maar wel irritant