Ik zit nu al een tijdje op bokt, maar vergat mij iedere keer voor te stellen, dus bij deze.
Ik ben Kimberley en ben 21 jaar oud. Ik ben vanaf mijn 7e helemaal met paarden bezig, maar mocht pas gaan rijden toen ik 9 werd.
Ik heb jaren op een manege gereden, totdat de manege failliet ging. Vrienden van mij hebben een eigen pensionstal sinds 3 jaar en daar ben ik dag en nacht te vinden. Sinds een maand ben ik de trotse eigenaar van een 4 jarige KWPN merrie genaamd Angel (officieel Argentina M).
Verder woon ik samen met mijn vriend en kat in IJmuiden
Woon je ook dicht bij het strand genoeg om daar te gaan rijden?
Ik zelf woon dichtbij genoeg. Mijn paardje staat in Santpoort dus dat is ook nog wel te doen, maar ze is pas net een maandje onder het zadel, dus laten we dat nog maar even niet doen.
Maar in de toekomst zeker. Lijkt me zo mooi om lekker over het strand te gaan.
sjoukje28
Geplaatst: 30-10-09 23:45
hallo ik wil me ook even voorstelen ik ben connie 28 jaar en kom uit haarlem en drie friesen merrie`s en sta op een landje in santpoort - noord omgeving groenlaantje weet iemand waar ze een rijbak verhuren in de omgeving ik vind die fly over naar de hofgeestruiters maar niks ik vind het heel druk ik hoop dat iemand me kan helpen gr connie
.ps. ik weet niet of ik in het juiste onderwerp zit ik moet het nog even onder de knie krijgen