Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mientjeuh schreef:maar het valt me de laatste tijd meer en meer op dat zowat alles in LZP wordt gezet. Topics over vakanties (die toch heel duidelijk bij BI horen?), over welke ziekte het nu zou kunnen zijn dat je hebt (ooit van MW gehoord?) etc etc. Ik krijg meer en meer het gevoel dat sommige Bokkers niet eens meer de moeite doen om de overige fora eens te bekijken.
Wietsje92 schreef:je kunt je ook gewoon heel erg ergeren natuurlijk.. ik erger me der niet aan
Yessy schreef:Verkeerd geplaatste topics lijken de laatste weken idd per bosjes de grond uit te schieten. Ik ben niet zo van de TEM knop, gebruik het normaal gesproken misschien eens per 3 maanden, maar de laatste weken is het bijna dagelijks...
Kan er geen regel worden ingesteld dat 1x verkeerd plaatsen een boze pb van een mod oplevert, daarna stug OW's ervoor uitdelen?
Yessy schreef:Kan er geen regel worden ingesteld dat 1x verkeerd plaatsen een boze pb van een mod oplevert, daarna stug OW's ervoor uitdelen?
Cayenne schreef:Ik kan me toch wel een beetje vinden in de mening van de TS.
Een grote groep Bokkers probeert heel netjes de topics te plaatsen waar ze horen, en een andere groep interesseert het niets en plant ze gewoon op LZP.
Het valt mij ook steeds meer op. Topics over dieren, kapsels, ziekten, vakanties e.d. Die horen daar gewoon niet.
M_EL_ISSA schreef:Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat er gewoon heel veel bokkers op LZP kijken.
Op bokt international bijvoorbeeld kijkt er geen hond...
Nouks schreef:Mag ik je vragen waarom kapsels niet op LZP horen?
Das namelijk net een puntje waar ik zelf al eens tegenaan ben gelopen... Dieren lijkt me duidelijk, ziekten ook, vakanties... Maar wat hebben kapsels met *welzijn* te maken? Ik vind kapsels persoonlijk meer LZP dan MW, immers, kledingkeuze etc hoort toch ook op LZP? Waarom kapsels dan niet?
Moge duidelijk zijn dat ik nogal verbaasd was toen mijn haarverftopic werd verplaatst naar MW
chillaxing schreef:Nouks schreef:Mag ik je vragen waarom kapsels niet op LZP horen?
Das namelijk net een puntje waar ik zelf al eens tegenaan ben gelopen... Dieren lijkt me duidelijk, ziekten ook, vakanties... Maar wat hebben kapsels met *welzijn* te maken? Ik vind kapsels persoonlijk meer LZP dan MW, immers, kledingkeuze etc hoort toch ook op LZP? Waarom kapsels dan niet?
Moge duidelijk zijn dat ik nogal verbaasd was toen mijn haarverftopic werd verplaatst naar MW
Voor kapsels is een topic op MW..
En verder is het gewoon een zooitje, zo moeilijk is het toch niet op je topic op de juiste plek te plaatsen?
Nouks schreef:Mag ik je vragen waarom kapsels niet op LZP horen?