aanpassen topictitel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

aanpassen topictitel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 23:12

Ik weet de gedachtegang achter de keuze die destijds gemaakt is dat users hun bericht maar tot een half uur (??) na plaatsing kunnen aanpassen. Ik was volgens mij nog mod toen dit ingevoerd werd. Hier heb ik dus ook helemaal geen problemen mee (hoewel het bij EA weleens handig zou zijn ;) ) Maar hoe zit het met de titel?

Ik heb nu zelf een paar keer aan de hand gehad dat een topic van mezelf al een tijdje stil lag, maar dat er toch iets zinnings was te melden. Dan kan je ervoor kiezen om een nieuw topic te maken, maar de kans is groot dat mensen die in het eerste topic hebben gereageerd dit nieuwe topic over het hoofd zien.
Dus doe je een TEM met de vraag of een mod *update* in je titel wil zetten.
IMO onnodig extra werk voor de mods, aangezien een TS dit prima zelf kan als daar behoefte aan is.

Nu is mijn voorstel dus om het mogelijk te maken dat je als user je eigen topictitel aan kan passen, alleen het idee is leuk, maar ik heb geen idee of dit uberhaubt technisch mogelijk is ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: aanpassen topictitel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 23:29

Nu moet je een Mod een PBtje sturen als je bijvoorbeeld een update wilt plaatsen in de titel. Maar als je het zelf kan doen, zouden er dan geen mensen hele titels gaan veranderen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 23:31

kan, maar daar zie ik op zich niet zo het probleem van in. Aan het aanpassen van het bericht verandert niks, dus je krijgt niet ineens compleet lege berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 23:32

Nee, dat niet maar je raakt in de war als je een titel ziet die je niet bekend voorkomt maar waar wel een reactie van jezelf instaat...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 23:35

dat is opzich een punt... Zou te voorkomen zijn als je titel blijft staan, en je er enkel (eventueel dmv een button? Maar dat lijkt me erg veel programmeerwerk ;) ) iets van "update" oid erbij kan zetten

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 23:59

Het aanpassen van een topictitel kost imo vrij weinig tijd voor de mods en maakt de stap om je titel 'voor de leuk/zomaar' aan te passen een stuk groter en dus ga je beter nadenken of het echt nodig is. Daarnaast ben ik idd ook bang dat er te veel 'onbekende' topics voorbij gaan komen. Jammer als je op een forum kijkt en ziet dat er allemaal andere topics staan: open je ze, heb je ze al gelezen, maar is de titel aangepast... Lijkt mij niet erg handig. :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 00:13

daarvoor zou mijn eerdere reactie (mits technisch mogelijk uiteraard) uitkomst kunnen bieden.
Het aanpassen van 1 topictitel is idd niet zoveel werk, maar ik zie toch vrij regelmatig "update" topics langs komen

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:38

Sorry, was niet echt duidelijk, maar mijn antwoord ging ook daarover, namelijk dat het invoeren van "update p. ?" niet zoveel tijd kost voor de mods en een aantal bokkers misschien alle berichten updates gaan noemen.