De laatste tijd kom ik zo belachelijk veel advertenties tegen op bokt, waarbij ik echt mn hart vasthoud. Het enige wat ik kan denken is "als niemand dit toch maar koopt".
Zadels waarvan je ooooverduidelijk de zadelmarktkwaliteit ziet, worden voor een paar tientjes aangeboden met de tekst 'nog zeer goed bruikmaar om een groen paard te beleren'.
Berichten in het topic om anderen te waarschuwen dit vooral níét te kopen zijn niet toegestaan, en met een pb sturen bereik ik dan dus ook niks in dit geval. En wanneer mensen in het topic reageren wil ik ook geen mensen boycotten door iedereen die gereageerd heeft via pb te waarschuwen.
Ten eerste vind ik dat onwijs gemeen, en ten tweede heb ik daar dan een fulltime job aan

Maargoed, de vraag dus: valt dit jullie ook zo enorm op? En wat doen jullie met zo'n topic?
Iedereen heeft natuurlijk het recht om zijn/haar spullen aan te bieden, maar kan hier niet een soort controle op komen? Dat er geen valse aanbiedingen gedaan worden?
Een onervaren persoon zal misschien zo'n zadel kopen, en wie weet wat er vervolgens met de rug van het paard gebeurt. Natuurlijk moet ook eigenlijk elk zadel professioneel aangemeten worden, maar dit gebeurt nou eenmaal niet bij iedereen. En iemand die voor 50 euro een zadel koopt zal helemaaal geen zadelpasser laten komen...
Wat vinden jullie hier nou van??