Vroeger bestond dit foradeel uit allemaal gezellige graptopics. Waar een grap werd verteld en om gelachen werd. Iets zeer onbelangrijks, maar toch grappig, wat tijdens het werk, paardrijden, of gewoon in de winkel wat je overkwam in een topic gedumpt.
Maar tegenwoordig bestaat het grotendeels uit topics zoals; 'Wat heb jij, Hoe heb jij, hoeveel' en ga zo maar door. En in die topics worden over het algemeen(Natuurlijk, er zijn uitzonderingen) oneliners geplaatst. Ik zie bijvoorbeeld vaak tegenkomen dat bepaalde bokers een bericht plaatsen en wanneer er de volgende dag heel wat reacties bij zijn geplaatst, plaats diegene vrolijk er nog een. Niet dat ik daar moeite mee heb ofzo, maar het valt mij gewoon op.
En wanneer zo'n topic na 10 pagina's komt, kan die dan niet beter in HK of SK worden geplaatst? Want wanneer ik nu in KH komt word ik dood gegooid met topics met meer dan 10 pagina's. En dan zijn het ook nog topics waar op zo'n beetje elke pagina het zelfde staat. Dus ook niet echt 'waardevol' zal maar zeggen.
Of ben ik een beetje heel erg aan het mierenneuken?