Goh, vroeg ik me af, wat klopt er dan niet? Dus na gaan lezen en jawel, probleem gevonden.
Regel is: [tag] (regio) *titel*
En mijn volgorde was, heel schokkend: [tag] *titel* (regio).
Ik had de regels gelezen en wist hierdoor wat de voorwaarden waren, maar dat het ook nog perse in een bepaalde voorwaarde moest heb ik gewoon niet gezien.
Ik geef dus bij de desbetreffende mod aan dat ik dit nogal een lik op stuk beleid vind (wat ik eigenlijk ook helemáál niet gewend ben) maar nee, regels zijn regels, en als ze alle berichten aan moeten gaan passen hebben ze een dag taak. Dit laatste snap ik ook weer als het gaat om mensen die zich compleet niet aan de regels houden, maar mensen waarbij er iets verkeerd om staat gelijk maar bericht weg knallen?
De pest is natuurlijk dat je ook je bericht niet aan kan passen, dus mod kan ook geen berichtje sturen met je titel is verkeerd, pas even aan...
Mod had echter IMO wel heel eenvoudig de titel aan kunnen passen, maar een druk op de delete knop is kennelijk makkelijker.
Nu gaat het me niet zo zeer om het topic an sich, dat heb je zo weer opnieuw geplaatst, maar ik verbaas me heel erg dat bokt kennelijk zo'n lik op stuk beleid voert? (nu kom ik zelden met mods in aanraking, misschien is dat het