persoonlijke aanval op bokker in profiel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

persoonlijke aanval op bokker in profiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 19:03

Is het toegestaan om tekst die gericht is op een medebokker, (met naam en toenaam genoemd), en bedoeld is om aan te vallen/ af te zeiken, in je profiel te hebben?

(Overigens zegt zoiets meer natuurlijk over die persoon dan over degene die afgezeken wordt :+ maar ik vind het toch wel 'merckwaerdig'.....)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:03

Ik vind het niet kunnen, echt niet. Vind het idd ook erg zielig als je je daarmee bezig houdt in je eigen profiel.. Dan houdt het je toch wel bezig..
Melden maar!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:04

Nee, dat is niet toegestaan.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 19:04

ja mijn eerste reactie was ook 'tjee zeg dit is wel heeeel zielig' 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:05

Wat bezopen om zo iets te doen, heel snielugh. Dat vind ik nu opruiing.

KiWiKo

Re: persoonlijke aanval op bokker in profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:05

ik vind dat ook niet kunnen........... en het zegt inderdaad meer over die persoon dan over de afgezekene

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:12

Moet inderdaad niet mogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:13

Het hangt er maar helemaal vanaf :).

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:14

Mag absoluut niet. Maar kan me nog herinneren dat ervaringen uit eerste hand wel mogen.

Heb het zelfs in profiel van een mod ooit zien staan .... dat je met die en die geen zaken moest doen.

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:15

gewoon even een mod pben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:16

Kan me voorstellen dat dat inderdaad niet de bedoeling is. Maar om eerlijk te zijn vind ik ook dat jij mensen afzeikt in je profiel. Wellicht niet rechtsstreeks, maar jij maakt ervan dat 'wij' paarden mishandelen door de in een 'kooitje' op te sluiten en dat is dan nog maar het begin van het geheel. :Y)

beantsje

Hoewel ze dat niet uitdrukkelijk zegt, heb ik het sterke vermoeden dat dit over TS gaat en ik denk dat ik heel goed weet wiens profiel ze bedoelt.
Nou ja, je kunt het als een persoonlijke aanval opvatten maar dat vind ik hier echt niet terecht. Of is het een persoonlijke aanval als je fundamenteel van mening verschilt? Ik denk dat TS in dat geval het onderschrift van degene die ze bedoelt, maar eens ter harte moet nemen.
Laatst bijgewerkt door beantsje op 07-10-09 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Lydia_

Maar dan vraag ik me dus af he, als dat niet mag waarom mag het dan wel om 'slechte evaringen ivm eenmaal-andermaal-verkocht' neer te zetten? :)

Gewoon nieuwschierig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:17

Lydia_ schreef:
Maar dan vraag ik me dus af he, als dat niet mag waarom mag het dan wel om 'slechte evaringen ivm eenmaal-andermaal-verkocht' neer te zetten? :)

Gewoon nieuwschierig.

Volgens mij mag dat niet? :+

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:18

Nee dat dacht ik dus ook. Maar omdat ik het best in wat profielen tegen kom zou ik het raar vinden als dat wel mocht. Zeg maar. :+

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:18

beantsje schreef:
Hoewel je dat hier niet zegt, heb ik het sterke vermoeden dat dit over TS gaat en ik denk dat ik heel goed weet wiens profiel ze bedoelt.
Nou ja, je kunt het als een persoonlijke aanval opvatten maar dat vind ik hier echt niet terecht. Of is het een persoonlijke aanval als je fundamenteel van mening verschilt? Ik denk dat TS in dat geval het onderschrift van degene die ze bedoelt, maar eens ter harte moet nemen.

De TS bedoelt een persoonlijke aanval met naam en toenaam. Dat mag imo niet. Dat je het volhangen van de paardenmond met ijzer mishandeling vindt, is gewoon een persoonlijke mening over het gebruik van een bit. Niets geen persoonlijke aanval.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:19

Als TS met haar NAAM in iemands profiel vermeld staat, moet ze gewoon temmen. Dat hoef je niet te accepteren Arabesk !!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:22

__Charlotte schreef:
Lydia_ schreef:

Gewoon nieuwschierig.

Volgens mij mag dat niet? :+

Dat mag juist wel, je mag er nl ook topic's over maken :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:23

Dat mag een mod ja. :+ Het is niet de bedoeling dat elke bokker een 'zwarte lijst' in zijn profiel vermeld staat mij bij.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:24

Eigenlijk zou Arabesk dan een topic mogen maken van bokkers die haar allemaal al persoonlijk aangevallen hebben.... ook ervaringen uit eerste hand. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:25

Eline @ [FZ] [Dienstmededeling] BBB April , en dan het derde kopje onder beleid. :)

"EA koop/verkoop lijsten in het profiel
Regelmatig houden Bokkers een lijst bij in hun profiel waarin de ervaringen van kopen/verkopen aan een bokker wordt bijgehouden. Het negatief bespreken van Bokkers is echter niet toegestaan op Bokt en dus ook niet in het profiel. Daarom mogen alleen de positieve/neutrale ervaringen worden bijgehouden in het profiel."

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:27

kinderachtig eigelijk....zou zo iemand niets beters te doen hebben?(ik kom er nieteens aan toe om een normal profiel te maken,laat staan iemand zwart te maken erin....)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:28

slimmerik schreef:
Eigenlijk zou Arabesk dan een topic mogen maken van bokkers die haar allemaal al persoonlijk aangevallen hebben.... ook ervaringen uit eerste hand. :D

Ze mag dus alleen positieve of neutrale ervaringen in haar profiel kwijt. Ach, is ze veel eerder klaar.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 19:28

beantsje schreef:
Hoewel ze dat niet uitdrukkelijk zegt, heb ik het sterke vermoeden dat dit over TS gaat en ik denk dat ik heel goed weet wiens profiel ze bedoelt.

Dat was ook mijn eerste gedachte O:)

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 20:02

Het zegt inderdaad wel wat over de gene die dit doet. Ik zou een mod. een pb sturen want vreemd is het natuurlijk wel.