opsplitsing of TAGS E.A.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

opsplitsing of TAGS E.A.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 14:54

Ik ben momenteel aan het rondkijken voor een mentuig, deze worden bij EA onder geplaatst bij alles voor paarden.
Echter door het aanbod aan advertenties zie je door de bomen het bos niet meer.
Kan EA niet opgesplitst worden in diciplines of op zijn minst TAGS als [AR] of voor de western bijv [WN] ?

Er wordt inmiddels al jaren een beter en duidelijker EA beloofd, maar zie er eerlijk gezegd nog weinig van terug, wat ik erg jammes vind

Kirrr

Re: opsplitsing of TAGS E.A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 14:56

Ik vind ook nooit terug wat ik zoek, dus zou ook wel graag een ander systeem zien

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:01

Je kunt toch de zoekfunctie gebruiken om op een bepaald trefwoord te zoeken in EA :) Hoef je ook niet alles door te spitten :)

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:05

Wendy15 schreef:
Je kunt toch de zoekfunctie gebruiken om op een bepaald trefwoord te zoeken in EA :) Hoef je ook niet alles door te spitten :)

iedereen omschrijft alles ook vaak anders...

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:06

ik gebruik altijd de zoekfunctie en dat werkt prima,

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:09

Kirr__ schreef:
Wendy15 schreef:

iedereen omschrijft alles ook vaak anders...

Dan kun je ook een aantal omschrijvingen proberen :) Maar een tuig maat cob blijft een tuig maat cob (ff als voorbeeld) en in de resultaten die je dan via de zoekfunctie krijgt kun je dan altijd nog gaan selecteren, maar dat is al véél minder werk.
Daarbij mag je maar 1 keer per week een topic openen en wat nou als je bijvoorbeeld een westernhoofdstel, engels zadel en een leadrope te koop hebt, 3 verschillende categoriën, wat dan? :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 15:39

daarom werkt EA dus niet in de huidige constructie en wordt er al jaren gesust met jaaa, we zijn met een nieuw systeem bezig, maar er komt maar niks.
Vooral de diciplines die op bokt in de minderheid zijn (western, aangespannen) zijn lastig. Zo moeten tuigen nu bij alles voor paarden, maar menwagens ineens bij alles voor ruiters :?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:44

Maar bijvoorbeeld op het westerndeel van bokt is toch een sticky waar westernruiters de link naar hun advertentie kunnen zetten? :) Dat mensen dat wel of niet doen is natuurlijk hun eigen keus :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 15:47

dat is bij AR ook, maar idd, niet iedereen heeft weet van een centraal topic, dus niet alles komt erin terug.
Verder vind ik het prima dat jij het probleem niet ziet, maar ik zie het probleem wel.
Neem nou marktplaats als voorveeld. Duidelijke sub categorieen (alleen de western sub mis ik daar), zodat je veel gerichter kunt zoeken

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:54

Ik snap je punt wel hoor, maar bijvoorbeeld marktplaats, dat is ook een specifieke verkoop site en dit niet :)
Daarbij als je iets écht graag wilt kun je ook een beetje moeite doen om te zoeken imo :) . Maar denk ook dat de modjes wel andere prioriteiten hebben dan heel EA omgooien en dan zijn oplossingen als sticky's in de subforums imo al een goede tussenoplossing.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 16:01

andere prioriteiten? We worden inmiddels al 2 jaar gesust met "we zijn ermee bezig" en voorlopig is er nog steeds niks.

Wie A zegt moet B zeggen.
Dat het veel werk is kan ik helemaal inkomen, maar 2 jaar? [FZ] Nieuw systeem voor EA - wat zijn jullie wensen?

Vind het helemaal geen punt om wat moeite te doen, maar dit levert over het algemeen niet de gewenste resultaten op, of je krijgt enkel oude topics.

Moet dus veel makkelijker en overzichtelijker kunnen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:04

Als het niet de gewenste resultaten oplevert of oude topic's houdt dat volgens mij in dat het op dit moment niet wordt aangeboden :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 16:05

Sammie schreef:
Als het niet de gewenste resultaten oplevert of oude topic's houdt dat volgens mij in dat het op dit moment niet wordt aangeboden :D

Idd :))
Feit blijft dat er meer dekjes enzo worden aangeboden dan complete tuigen ed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:21

Ik weet dat een nieuw EA momenteel de hoogste prioriteit heeft. Dus nog even geduld, we zijn er iig mee bezig :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 18:45

no offence unwritten, maar dat wordt al 2 jaar geroepen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:46

Het is best een ingewikkeld stuk programmeerwerk wat er voor de kiezen van Bart staat, maar ze zijn er echt mee bezig. :j

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:41

Als er een blik programmeurs opengetrokken die het werk voor ons doen, echt heel graag :) Het heeft wat UW al zegt echt hoge prio, en we zijn tijden geleden begonnen met voorbereidend werk, maar we kunnen gewoon geen tijd erbij 'maken'. Geloof me, ik zou het zelf ook graag al jaren geleden geïmplementeerd zien.

Bokt is ontzettend leuk om aan te werken, laat dat duidelijk zijn. Maar het kost gewoon wel heel erg veel tijd - zelfs met alle hulp van alle vrijwilligers zonder wie het gewoon helemaal niet zou gaan. Ik kan dus enkel herhalen wat inderdaad al veel vaker op FZ gestaan heeft: We weten dat het systeem niet optimaal is, we hebben ook - met dank aan de vele reacties op FZ - een goed beeld van wat het wel moet worden, en we weten hoe we daar moeten komen. Alleen wanneer we daar komen - daar kan ik gewoon echt geen uitspraken over doen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:21

tot die tijd zoekfunctie met
tuig cob
komt er niet meer dan 2 naar boven worden er dus niet meer aangeboden
(tuigen worden nu eenmaal veeel minder aangeboden dan dekjes ..)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 13:40

Los van de discussie over 'het nieuwe EA' is het uiteraard altijd fijn om een [AR] of [WN] tag in je titel te zetten. :)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:17

Ook ik zou het ietwat overzichtelijker willen zien, maar ik begrijp dat er erg veel tijd in gaat zitten.

Stef, ik snap je ergernis ergens wel, maar ik denk dat we al blij moeten zijn met EA en het gratis gebruik ervan.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 13:54

ik wist ook niet dat er een verzamel topic is op [ar]
zal ik daar mijn tuigen tussen zetten (helaas geen cob, wel pony) :D

Wat ik nog steeds jammer vind dat veel reacties als offtopic verwijderd wordt terwijl het juist voor een aspirantkoper zo belangrijke informatie is.
laat duidelijk zijn, dat die reactie niet 10 X herhaald hoeft te worden moge duidelijk zijn... en staat er informatie bij dat men dan diegeen een pb kan sturen over die informatie...
Is niet alleen handig voor de koper maar ook de verkoper...
Wordt simpleren van de beroepstemmers... en hun opmerking [staat verkeerd, ik tem even]
en dat lijkt me toch niet zo ingewikkeld?