Ik begrijp best dat bepaalde topics na geruime tijd niet meer actief geweest te zijn op slot gaan, maar het wordt er af en toe niet makkelijker op. Ik heb een probleem.... zoekfunctie gebruikt, desbestreffende topic staat op slot, dus ik kan niet meer reageren. Daarnaast is in dit geval de situatie bij mij iets extremer dan bij desbetreffende topic. ( Ook zeer erg, en knap hoe het afgelopen is), maar dan open ik een nieuw topic een krijg ik alleen maar reacties: zoekfunctie gebruiken, of kijk naar dat topic.
Dus het probleem is niet meer bespreekbaar....... Kan daar verandering in komen? please???
(gaat over hoefkanker en zeer ernstige rotstraal)
Judje
Geplaatst: 01-10-09 13:21
Alleen als het onderwerp recent is besproken mag je er geen nieuw topic over openen.
De reacties met 'gebruik de zoekfunctie' zonder dat je een link erbij krijgt vallen onder Oneliners en kan je dus gewoon op TeMmen.
Jacimatho
Geplaatst: 01-10-09 14:00
Judje heeft gelijk. Bij mijn weten mag je gewoon een nieuw topic openen als het onderwerp langer dan 4 weken niet is besproken. Opmerkingen als "Gebruik de zoekfunctie " voegen niets nuttigs toe aan het topic en kunnen inderdaad als oneliner getemd danwel verwijderd worden. Natuurlijk kan het wel heel handig zijn om rond te struinen in de zoekfunctie. Het klinkt al heel anders als iemand een opmerking plaatst: " Hey, heb je hier al eens gekeken? Zij hebben hetzelfde meegemaakt " en dan een rijtje plaatsen met de links.