Ik heb een vraagje. Ik heb een aankoop gedaan bij een bokker en die lijkt nu helemaal de mist in te lopen. Mag ik, omdat het om eigen ervaring gaat een topic openen of er meerdere bokkers problemen met haar hebben? En mag ik hierin haar Boktnaam noemen?
Ik denk dat het verstandiger is bij de EA-mods om bemiddeling te vragen?
Jolliegirl
Geplaatst: 30-09-09 21:24
nee dit mag volgens de regels niet.. je moet een mod pb-en, deze opent dan een topic voor je, maar zal eerst contact proberen te zoeken met de desbetreffende bokker.
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-09 21:24
Dat heb ik gedaan, maar krijg helaas geen reactie. Daarom wil ik even kijken of er misschien meer bokkers zijn die problemen hebben met een aankoop van betreffende bokker. Desbetreffende bokker reageerd al ruim een maand niet meer.
Ben erg benieuwd, dit had ik van deze bokker echt niet verwacht, kan het me ook neit voorstellen. ik hoop dat jullie er samen netjes uitkomen, en er even via een mod gespeeld gaat worden
Silence
Ja, dat hoop ik ook. 3 maanden moeten wachten op je spullen is wel erg lang. Zeker als je aanbetaald hebt en vervolgens niks meer hoort terwijl wel de pb.tjes gelezen worden.
Karl66
Geplaatst: 30-09-09 21:39
Het antwoord is gegeven, neem even contact op met een mod van EA. Dus hier een slotje.