Aangezien ik in de 'naturals hoek' heel veel vragen over bitloos zie staan: Is het niet een idee om een aparte "Bitloos" hoek op bokt te maken en dan niet bij 'Naturals'??
Tja e_horse.. dat was al een vraag voor 'Naturals' werd opgericht. En toen is er geoordeeld dat bitloos daaronder moet, en niet bij rijtechnisch of wat anders. Ik vind het ook spijtig.
Nee Nicklas, volgens de Bokt-logica is de KNHS nu een beetje Natural geworden En wat moet ik als Belg? Geen NH, geen KNHS, geen LRV, zelfs geen LEWB of lokale ponyclub.
e_horse
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-09 16:48
Nickas schreef:
Maar is het nu niet te heroverwegen, omdat de KNHS is nu ook voorzichtig orienteert op bitloos?
Ja vind ik eigenlijk ook (niet dat ik vind dat de KNHS hier enig invloed op heeft...)
Nickas
Geplaatst: 02-10-09 09:13
e_horse schreef:
Ja vind ik eigenlijk ook (niet dat ik vind dat de KNHS hier enig invloed op heeft...)
Nee, maar het geeft wel aan dat meer mensen hun ogen openen voor deze manier van rijden en het voorzichtig accepteren... Toch?
e_horse
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-09 09:24
Ja, daar heb je gelijk in. Kijk ook maar eens hoeveel topics er geopend worden in 'naturals' met 'Hoe bitloos beginnen?' etc.
Edit: Bokt loopt zo natuurlijk wel het risico dat deze hele grote groep mensen hun vragen gaan stellen op de diverse forums die daar wel in mee gaan. Veel bitloze ruiters willen niet in het hokje 'natural' geplaatst worden (wat overigens begrijpelijk is, wie heeft dat op bokt eigenlijk bedacht?).
En wat als je nou een rijtechnisch probleem hebt, en je rijdt bitloos, moet je je vraag dan ook bij NA stellen? Dat is best raar eigenlijk...
Aan de ene kant ben ik wel voor zo'n hoekje, kan vooral voor de mensen die net beginnen met bitloos handig zijn. Maar aan de andere kant zouden bitloze topics ook gewoon tussen de andere topics in moeten kunnen, zoals op RT of HAR, of zelfs WD nu . Bitloos rijden zou ook gewoon een manier van rijden moeten zijn, en niet per se in een apart hokje moeten...
Gevaar is alleen weer dat je met bitloos tussen de 'normale' topics hoogstwaarschijnlijk reacties krijgt als: 'hang er gewoon een bit in, dan heb je daar controle over' of iets dergelijks...