Het kán misschien binnenkort zo zijn dan ik binnenkort nog maar zelden op Bokt te vinden ben (ik blijf wel komen hoor) maar dat het dan stukken minder wordt dan normaal. Ben op dit moment mijn gammele desktop pc aan het wegdoen (onwerkbaar dat ding, yuch!) en daaraan 'hangt' ook mijn internet aansluiting! Ben naarstig opzoek naar een LAPTOPPIE! Op mijn werk mag ik wel gewoon bokken (van wo-vr) dus dan ben ik wel overdag aanwezig. Onderwijl zal ik stevig werken aan mijn fotografie. Dus als jullie denken: waar is HD? HD is er niet maar hij is er gelijk ook weer wel!
Deze PC wil op dit moment totaal niet wat ik wil, eb ten einde raad en reparaties is mij te duur. Ook de garatie is ervan af.
Jammer, vind je een leuke/lieve bokker, hoop dat je snel weer 'gewoon' on-line bent, lijkt me dat je het best zult missen als je thuis niet meer kunt internetten. Kan je niet gewoon je ouwe rammelkast blijven gebruiken tot je iets anders hebt, ookal loopt 'ie niet zo lekker?
Cyntje
Geplaatst: 23-09-09 18:16
Somebitch schreef:
Volgens mij zijn dit soort topics niet toegestaan.
Maar succes ermee.
Lijkt mij ook niet toegestaan, als iedereen zijn 'boktpauze' op deze manier gaat aankondigen is het eind zoek denk ik zo (Is alleen toegestaan bij modjes en allerlei aanverwante personen)
Ik vind het wel erg fijn dat HD dit van te voren aankondigd, ik zou me zorgen maken als ik hem ineens niet meer zou zien. Een uitzondering bevestigt de regels zou ik zeggen...
Tuurlijk... maar wees eens eerlijk... denk je nou werkelijk dat je een gebruiker mist tussen al die duizenden bokkers? Er staat geen tijdsbestek bij en daarbij kan hij op zijn werk wel bokken,...
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-09 18:58
Cyntje schreef:
Is alleen toegestaan bij modjes en allerlei aanverwante personen)
Maar evengoed jammer HD, klungelse met je PC
O, kijk: weer wat geleerd! Was ik niet van op de hoogte...
Karl66
Geplaatst: 24-09-09 01:05
Ook al zullen we je missen, ik denk dat het toch beter is dat ik hier een slotje plaats.