Ik bedoel de knopjes op de codes voor Dikgedrukt, Italiaans scheef en onderstreept. Het invoegen van een afbeelding of een video. Die je dus eigenlijk ook hebt hij het aanmaken van een bericht maar dan bij het profiel! Dat zou toch veel makkelijker zijn?
Is dat mogelijk of praat ik nou onzin?
EDIT: Heb even een poll toegevoegd!
Laatst bijgewerkt door Glitter_ op 22-09-09 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Je kan je profiel ook eerst gewoon in een post of pb maken en dan later de tekst/foto's in je profiel plakken. Dan kan je ook makkelijk op 'voorbeeld' drukken, net zo handig.
Ach 1 keer knippen en plakken vind ik niet zo'n gedoe...
Aangezien die optie er (nu) niet is voldoet het prima. Geen idee of die optie mogelijk zou zijn, meestal typ ik de codes gewoon omdat ik ze toch uit mijn hoofd ken.
Wat ik wel heel graag zou zien: de [center] code! Die mis ik echt op Bokt.... er is wel een [right] maar geen [center] en die ellenlange lijsten met [list] zijn zo ontzettend onhandig en onduidelijk. Bovendien ziet dat er op elke computer anders uit (grootte van het scherm etc) dus dat komt vaak helemaal niet mooi uit de verf...
Ik snap ook totaal niet hoe ik foto's op mijn profiel moet krijgen. Misschien eens proberen met in een bericht te plaatsen en dan knippen en plakken, als het lukt
Fenrir
Geplaatst: 22-09-09 15:52
Tussen [img]en[/img] zetten.
In je profiel ben je zo te zien het / vergeten, de eerste [img] is zonder, maar de laatste met /.
vancky2005
Geplaatst: 22-09-09 20:15
Fiffill schreef:
Tussen [img]en[/img] zetten.
In je profiel ben je zo te zien het / vergeten, de eerste [img] is zonder, maar de laatste met /.