ideetje mbt biedingen op EA TK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ik vind dit een

Goed idee, handig!
10 (66%)
Het zou voor mij niets toevoegen
5 (33%)
Slecht idee, ik zou het liever niet zien
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 15

Champie_Me

ideetje mbt biedingen op EA TK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 23:07

hoihoi

steeds als ik in een topic op EA TK een leuk dekje oid heb gevonden moet ik vaak een hele poos zoeken om te zien wat er geboden is en wat er misschien al verkocht of gereserveerd is? dit komt omdat de berichten met biedingen steeds onder elkaar komen te staan, wat in principe natuurlijk prima is

nou mijn ideetje;

zou het niet handig zijn als je onder je berichtje net zoals een snelle post een kadertje krijgt die je WEL kan wijzigen waarin je aan kan geven wat er geboden is per artikel en eventuele extra foto's weer te geven (fotos wel in URL's)

dus een gewoon simpel los kader onder de EA TK topics waar je in kunt zien wat er geboden is, deze kan de TS ongelimiteerd wijzigen en waaronder weergegeven wordt wanneer voor het laatst gewijzigd zodat de lezers van het topic kunnen zien of deze up to date is :)

ik hoop dat het een goed ideetje is en dat er misschien wat mee gedaan kan worden!

groetjes Charlotte (champie_me)

P.S. ik zal even kijken of ik dit uit kan werken met PSP maar ik beloof niks want ben de laatste tijd een beetje druk met school :+

*edit voor toevoeging poll

magda_90

Re: ideetje mbt biedingen op EA TK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:31

Het is een goed idee. Maar wat ik persoonlijk zelf al doe is steeds een samenvatting maken van de biedingen tot nu. Dan schrijf ik in grote letters op de 'biedingen tot nu toe' (oid) zijn dit, dit en dit. Als men dan de moeite neemt om het topic door te lezen dan valt het lijstje snel genoeg op.

Kortom, handig plan maar het is niet noodzakelijk.

Ayasha
Blogger

Re: ideetje mbt biedingen op EA TK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 02:04

Ik vraag me af waarom ze geen paardenspel-idee jatten voor echte biedingen.

Kortom: zoals oa horsemasters en HT maar ipv paarden kan je "spullen" aanbieden. Maak het gratis om via een URL een foto er bij te zetten en voila... Je hebt een biedingssysteem... Als paardenspellen het kunnen lijkt het me dat bokt het ook kan?

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 14:38

pharagirlke schreef:
Ik vraag me af waarom ze geen paardenspel-idee jatten voor echte biedingen.

Kortom: zoals oa horsemasters en HT maar ipv paarden kan je "spullen" aanbieden. Maak het gratis om via een URL een foto er bij te zetten en voila... Je hebt een biedingssysteem... Als paardenspellen het kunnen lijkt het me dat bokt het ook kan?

ja precies! maar ik denk dat dat teveel ruimte op de site inneemt als het uberhaupt al mogelijk is... verder maakt dit het wel heel makkelijk om voor mensen die niet serieus zijn het bedrag flink omhoog te gooien... maar zou idd wel zoiets moeten komen, om de biedingen die gedaan zijn te verduidelijken