steeds als ik in een topic op EA TK een leuk dekje oid heb gevonden moet ik vaak een hele poos zoeken om te zien wat er geboden is en wat er misschien al verkocht of gereserveerd is? dit komt omdat de berichten met biedingen steeds onder elkaar komen te staan, wat in principe natuurlijk prima is
nou mijn ideetje;
zou het niet handig zijn als je onder je berichtje net zoals een snelle post een kadertje krijgt die je WEL kan wijzigen waarin je aan kan geven wat er geboden is per artikel en eventuele extra foto's weer te geven (fotos wel in URL's)
dus een gewoon simpel los kader onder de EA TK topics waar je in kunt zien wat er geboden is, deze kan de TS ongelimiteerd wijzigen en waaronder weergegeven wordt wanneer voor het laatst gewijzigd zodat de lezers van het topic kunnen zien of deze up to date is

ik hoop dat het een goed ideetje is en dat er misschien wat mee gedaan kan worden!
groetjes Charlotte (champie_me)
P.S. ik zal even kijken of ik dit uit kan werken met PSP maar ik beloof niks want ben de laatste tijd een beetje druk met school

*edit voor toevoeging poll