ik en mijn zus hebben beiden hier een account, maar soms vergeet mijn zus (of ik) zich uit te loggen. ik spring achter de pc en typ een berichtje; zie dat het verkeerd is en zet bij edit dat ik me vergist heb en ga op mijn eiegn account.
nu heb ik een ow omdat ik het account van mijn zus gebruikt heb en mijn zus een ow voor het uitlenen van haar account!
sorry hoor maar waar gaat het heen hier op bokt? een vergissing maken is menselijk hoor!
en om dan mijn zus ook een ow te geven. heb de mod gepbt maar deze vindt dat ik fout zit en mijn zus dus ook.
ik heb er 1 ding van geleerd; dat bokt behoorlijk bergafwaarts gaat.
vond het altijd erg leuk maar om de stomste redenen krijg k een ban of ow. zonder mijn weten worden mijn topics gesloten zonder goede reden.
en nu wordt mijn zus er ook bij gehaald.
Echwel
Geplaatst: 14-09-09 17:00
Vreemd mijn dochter en ik hebben beiden een account al jaren maar nog nooit onder elkaars account gepost gewoon kwestie van kijken wie er ingelogd is en dan jezelf even inloggen...
Daphne__ schreef:
vond het altijd erg leuk maar om de stomste redenen krijg k een ban of ow. zonder mijn weten worden mijn topics gesloten zonder goede reden.
Een vergissing kan een keer voorkomen, maar in dit geval (wat ik me haast niet als vergissing kan indenken, maar dat terzijde) had je ook direct even een mod kunnen PB'en. Als je een treinkaartje bent vergeten te kopen wacht je ook niet totdat de conducteur naar je toe komt, die zoek je dan bij voorbaat zelf even op om te melden dat je een fout hebt gemaakt.
Wanneer je zus het niet eens is met haar OW kan die dat denk ik zelf wel aangeven bij de moderators. Je zus is net zo goed verantwoordelijk voor haar account als dat jij bent voor het inloggen op het jouwe. Verder is FZ niet de plek om individuele sancties te bespreken, mocht je het er met het moderatorteam niet uitkomen dan kun je contact opnemen met de bezwaarscommissie. Ik plaats hier dan ook een slotje.