slotje voor overleg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

inge81

slotje voor overleg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 22:34

Heel vaak zie ik een topic voorbij komen waarin door een mod een slotje is geplaatst met daarbij de mededeling "Slotje voor overleg" waarna er nooit meer op terug word gekomen.

Mss is het handig als de modjes de laatste reactie in zo'n topic dan aanpassen met de reden waarom het niet meer geopend word, want een overleg van een paar weken lijkt mij ook niet geheel nodig.

Apple

Re: slotje voor overleg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 22:36

Dat is wel de bedoeling :-) Normaal gesproken wordt een 'slotje voor overleg' na enige tijd gesloten met een zinnige slotpost, danwel weer opnieuw geopend :-).

Als je dat soort topics in praktijk tegen komt dan kun je er altijd op temmen :-)

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 22:37

oke dat is duidelijk ;) zal ik dat de volgende keer doen.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 22:37

Inderdaad, ik vind het erg irritant dat je er nooit meer wat van hoort/ziet, ben er altijd wel nieuwsgierig naar wat er met het topic gebeurd.

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 22:37

Zou ik ook een goed idee vinden idd!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 22:38

Ik moet inge daar wel gelijk ingeven. Ik heb dat ook nog niet gezien.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 09:45

Everytime schreef:
Inderdaad, ik vind het erg irritant dat je er nooit meer wat van hoort/ziet, ben er altijd wel nieuwsgierig naar wat er met het topic gebeurd.

Even snel gezocht... vanaf 1 augustus tot nu zijn er 7 blijven staan znder slotpost, elk van een andere mod. Afgelopen tijd is er dus gemiddeld iets meer dan 1 per week blijven staan. Niet echt een groot structureel probleem lijkt me dus

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 21:14

is ook mij opgevallen en vind het jammer dat de topics niet weer geopend worden danwel een reden voor definitief sluiten word gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 18:01

Apple schreef:
Dat is wel de bedoeling :-) Normaal gesproken wordt een 'slotje voor overleg' na enige tijd gesloten met een zinnige slotpost, danwel weer opnieuw geopend :-).

Als je dat soort topics in praktijk tegen komt dan kun je er altijd op temmen :-)

Wat is een zinnige tijd die wij als gebruikers kunnen aanhouden wanneer er nog geen nieuwe slotpost geplaatst is? Heb net even snel gespiekt en zag een redelijk aantal topics waar nog steeds de 'slotje voor overleg' in staat :)

Klik voor betrokken zoekresultaten.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 21:13

@ odetteke: wellicht niet een structureel probleem, maar soms wil je gewoon even weten hoe en wat ;)

@ maya: goede vraag :j

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 13:08

Wat ik trouwens wel erg jammer vind is dat slotjes voor overleg best regelmatig geplaatst worden als er verder niets uit de hand loopt. Als een topic dan vervolgens enkele dagen dicht geweest is komt het topic vaak niet/heel moeilijk weer op gang.

Voor overleg achter de schermen is het niet noodzakelijk dat een topic gesloten wordt, en mocht het topic dan toch ontsporen kan er altijd nog een slotje gezet worden.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 13:48

Maya schreef:
Wat is een zinnige tijd die wij als gebruikers kunnen aanhouden wanneer er nog geen nieuwe slotpost geplaatst is? Heb net even snel gespiekt en zag een redelijk aantal topics waar nog steeds de 'slotje voor overleg' in staat :)

Klik voor betrokken zoekresultaten.

Hier staan ook topics tussen die na een slotje voor overleg definitief op slot zijn gezet, dan blijft de tekst van de vorige opmerking staan :j

Maar ik heb idd ook het idee dat ik ze vaak tegenkom, maar moet daarbij zeggen dat ik eigenlijk nooit meer terugzoek naar dat topic.