Ik zie heel erg vaak dat er stalling, woonruimte, stallencomplexen, diensten enz. aangeboden worden op eea commercieel. Vervolgens moet je dan het topic eerst openen en doorlezen om erachter te komen of dit bij jou in de buurt is. Ik erger me daar altijd enorm aan; ben altijd benieuwd naar leuke stallingsplekken voor mezelf of vrienden, maar baal er van dat ik altijd al die topics moet openen om erachter te komen of dit in de buurt is! Ik snap daarom ook niet goed, waarom mensen dit niet in de topictitel zetten? Kijk, voor paardenspullen of paarden/pony's zelf vind ik dit geen punt; spullen kun je verzenden en voor een leuk paard of pony kun je best een eindje reizen. Maar stalling of diensten moeten wel degelijk in de buurt zijn uiteraard...
Kunnen Mods hier niets aan doen; verduidelijken in de topictitel, of verplicht stellen in de regels?
Ik snap ook niet zo goed waarom mensen dat niet doen, wat heeft iemand uit zuid limburg nou aan een stalling in groningen? Het scheelt een hoop gedoe om het gewoon duidelijk te hebben..
Misschien zou iedereen er uit zichzelf inderdaad aan kunnen denken om de provincie erbij te zeggen in het kort bv:
[GR] groningen, [UT] Utrecht etc..
Tinky12
Geplaatst: 11-09-09 16:44
Dat lijkt mij ook wel handig ja,snap eigenlijk ook niet dat mensen dat al niet automatisch doen.Als ik iets in de buurt aanbied of zoek zet ik het er ook in de titel bij. Gelukkig zijn er al enkele Bokkers die dat ook doen