Ik zit al wel eventjes op bokt maar heb me eigenlijk nooit echt voorgesteld en aangezien ik nu een nieuw knollie heb zal ik er maar eens aan beginnen zeker?

Ik ben dus Yenthe en ben 19 jaar. Ik kom uit belgië en vind nederlanders geweldig

Als je een grote dierenliefhebber zoekt, ben je bij mij aan het juiste adres.
Ik heb 5 konijntjes, 3 kipjes, 3 hondjes, 2 duifjes, 2 fazantjes, 2 katten, 8 ratten, een hamster, visjes, 2 schildpadjes, een shetlander en een paardje.
We beginnen bij de pony.

Mijn shetter luisterd naar de naam Zion en is een lief schattig hengstje met niet zo heel veel kuren. Het is een echte knuffelbeer die het helemaal niet heeft voor vreemden. Dan wordt hij heel bang en durft hij heel hard stampen. Toch is hij niet echt gemeen want het is een echte kind en mensenvriend als je hem eenmaal kent. Zion komt van een paardenopvang die bleek te handelen in paarden. Nu de opvang gesloten is en ik volledig contact heb met zijn eigenaars weet ik alles over hem. Zo hebben ze mij verteld dat hij heel graag kippeneieren lust.

Mijn paardje is een 3.5 jarige pintabian ruin (gisteren gecastreerd) met stamboom die luisterd naar de naam Veritas Van Nilayam. Veritas is een apart verhaal. Tijdens mijn stage op een paardenstoeterij/trainingcenter kwamen er 2 hengsten binnen om volledig opgeleerd te worden. De trailer kwam op het terrein aangereden, en ik die natuurlijk als eerste de nieuwe paarden wou bekijken geloofde mijn ogen niet. Ze deden de klep open en het enige wat ik kon ruiken en zien was mest en modder. Eerst dacht ik dat er 2 bruine paarden uitsprongen. De angst was te zien in beide hun ogen. Ze hadden nog nooit een mens gezien en dan zien ze mij

Tegen het einde van de maand besloten we Veritas te laten meedoen aan een endurance wedstrijd (de wandeling). GEWELDIGE rit in pulderbos! Zijn vriendje was ook mee natuurlijk aangezien Veritas niet alleen wou gaan

Eerste week dat hij officieel van mij was

Vorige maand

Bedankt voor het lezen