Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caira schreef:Zolang mensen hun paarden nog op de meeste achterlijke manieren behandelen zul je andere mensen hebben die daar commentaar op geven....
Ik red het ook niet altijd om op mijn handen te blijven zitten.
Asyaa schreef:NHevaVD schreef:Nou ik negeer het meestal ook maar soms kan ik niet op mijn nagels blijven bijten en bemoei ik me er toch weer mee
Haha
Ik was een keer in discussie gegaan, het was net alsof ik tegen een muur aant praten was.
ambre schreef:Ik vind het ook jammer dat je zo heel duidelijk moet omschrijven wat je bedoeld want ze pakken je gelijk op 1 woordje.Daar baal ik van en het weer houd mij er van om een reactie te geven.Soms geef ik juist een xtra stom antwoord om te zien hoe ze daar weer op reageren.Kan ik me lekker inbeelden hoe ze daar met de stoom uit de oren achter de computer zitten!
NHevaVD schreef:ambre schreef:Ik vind het ook jammer dat je zo heel duidelijk moet omschrijven wat je bedoeld want ze pakken je gelijk op 1 woordje.Daar baal ik van en het weer houd mij er van om een reactie te geven.Soms geef ik juist een xtra stom antwoord om te zien hoe ze daar weer op reageren.Kan ik me lekker inbeelden hoe ze daar met de stoom uit de oren achter de computer zitten!Moet eerlijk zeggen, heb ik ook al eens gedaan..
Asyaa schreef:Idd, er valt geen discussie mee te voeren...
Probeer ik nog met alle moeite een perfect geformuleerde mening, compleet met argumenten en uitleg te geven, quote ze 3 woorden en gaan daar verder op discussiëren...
ambre schreef:Ik vind het ook jammer dat je zo heel duidelijk moet omschrijven wat je bedoeld want ze pakken je gelijk op 1 woordje.Daar baal ik van en het weer houd mij er van om een reactie te geven.Soms geef ik juist een xtra stom antwoord om te zien hoe ze daar weer op reageren.Kan ik me lekker inbeelden hoe ze daar met de stoom uit de oren achter de computer zitten!