Sticky pensionstallen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kanzi

Sticky pensionstallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-09 21:41

Is het een idee om op EA een sticky met pensionstallingen te maken?
Scheelt een hoop zoekwerk en veel herhalingen van dezelfde topics denk ik.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:53

Liselot

Re: Sticky pensionstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:10

ik was er inderdaad ook al over begonnen, lijkt mij een slim plan :j

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:11

Lijkt mij een heel goed plan, hoe vaak ik daar al niet gebruik van zou hebben gemaakt..

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:13

magda_90 schreef:
Zie mijn site: http://pensionstallingen.jouwpagina.nl om dezelfde reden heb ik hem in elkaar gezet met uiteraard hulp van bokt _/-\o_

[edit] Overigens ben je de tweede al die er naar vraagt. LiSSy heeft er begin augustus ook naar gevraagd: [FZ] sticky voor pensionstalling?

Het enige nadeel van die site vind ik dat je niet direct kunt zien in welke plaats zo'n stal ligt.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:21

Onderaan de site staat daar wat over. Door op de provincie te klikken krijg je een andere lijst voor waar meteen onder de stalnaam ook de plaats staat.

Het punt wat je aankaart en nog een paar anderen zorgen er ook voor dat ik aan het kijken ben of ik de site kan verhuizen naar een betere geordende plaats, maar dat heeft even tijd nodig.

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:37

Dit zou idd zo handig zijn, :) tijdje geleden miste ik ook echt zoiets op bokt.. nu is het wel heel moeilijk zoeken
Op die site hierboven staan er ook veel niet op (maar dat zijn denk ik ook alleen 'officiele pensionstallen'?)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:45

xMariekee schreef:
Dit zou idd zo handig zijn, :) tijdje geleden miste ik ook echt zoiets op bokt.. nu is het wel heel moeilijk zoeken
Op die site hierboven staan er ook veel niet op (maar dat zijn denk ik ook alleen 'officiele pensionstallen'?)

Officieel, tja, hoe je het maar bekijkt. Hier staan ook (plat gezegd) boeren op die stallen verhuren. Voor ieder wat wils dus. De meesten hier zijn wel officieel maar daar maak ik geen onderscheid in ;)

Overigens staat er nog niet alles op nee, maar zeker niet weinig. Ik ben hem nog gestaag aan het uitbreiden maar momenteel bezit ik niet genoeg de tijd om zelf uren achter Google te zitten. Wat hulp van buitenaf is daarom ook altijd handig (in de EA - CO advertenties van mij bijvoorbeeld).

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 19:55

Je hebt pb :)

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 20:06

magda_90 schreef:
Onderaan de site staat daar wat over. Door op de provincie te klikken krijg je een andere lijst voor waar meteen onder de stalnaam ook de plaats staat.

Het punt wat je aankaart en nog een paar anderen zorgen er ook voor dat ik aan het kijken ben of ik de site kan verhuizen naar een betere geordende plaats, maar dat heeft even tijd nodig.

Het is dat je het zegt anders was ik daar niet achter gekomen. :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 20:18

[EA-CO] Paardenpensionstalling gezocht bestaat 1 jaar!!! om meteen maar daad bij woord te voegen!

_Veronique_, die optie moet ook anders. Helaas zijn de mogelijkheden beperkt bij jouwpagina. Maar daardoor liggen er ook plannen om deze site volgend jaar te gaan verhuizen naar een programma waar ik veel meer functies tot mijn beschikking heb.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:35

Stickies hebben als belangrijkste nadelen dat ze lastig in gebruik zijn, het moeilijk is om te zoeken op locatie en alleen moderators de sticky up to date kunnen houden.

We zijn op dit moment dan ook bezig met een oplossing voor dit soort stickies, we hopen dat we daar daar op korte (*kuch*) termijn wat meer over kunnen vertellen :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:49

Mss een rare gedachtengang, maar als je nu wel eens een sticky aan maakt maar dan met de vermelding van mijn site? Deze wordt z.s.m. geüpdatet naar een ander programma en gezien ik hem regelmatig bij werk dan moet het haalbaar zijn? M.a.w. hoewel het concurrentie is vind ik eigenlijk gewoon erg jammer dat het principe van mijn site als ware zomaar overgenomen word tegen die tijd :o