Ik heb al een aantal berichten geplaatst, gewoon, omdat het onderwerp me aansprak of omdat ik ervaring met een bepaald produkt (chaps bijv.) heb. Nu wilde ik bij een topic over een film/serie en over iemand met problemen in een relatie reageren, maar dat kan niet omdat ik nog niet genoeg 'nuttige' berichten/topics heb geplaatst. Tjee, waarom is dat en wat is dan 'nuttig'? Ik vind dat nogal een moeilijk begrip...
volgens mij moet je dan reageren op topics die onder het tabblad informatief staan
marlies85
Geplaatst: 02-09-09 09:38
Om aan 25 nuttige posts te komen moet je posten onder het tabblad informatief.
Dorus
nuttige berichten zijn berichten in paardentopics, je hebt er hier 25 voor nodig en aan de teller onder je naam te zien heb je dien al. Maar daar ben je er niet mee, je moet je ook nog aanmelden voor de kudde. Het is een beetje raar omschreven maar je moet bij de kudde zitten om in die topics te kunnen reageren en om je bij de kudde aan te kunnen melden heb je 25 berichten nodig. De link om je aan te melden voor de kudde moet je even zoeken. Waarschijnlijk kan je die wel vinden in het sticky in de huiskamer.
Somebitch
Waarom kan ik in sommige forums geen berichten posten, wat is de kudde? Bokt is in eerste instantie een forum waar je samen met andere paardenliefhebbers kan praten over paarden en alle zaken die daarmee te maken hebben. Tot de forums die paard-gerelateerd zijn heb je altijd toegang. Voor vaste leden zijn er ook forums waar zaken die niets met paarden te maken hebben besproken kunnen worden en is er een 'marktplaats' gedeelte (Eenmaal Andermaal). Om toegang tot deze forums te krijgen, kun je je aanmelden op deze link. http://www.bokt.nl/tools/check_groups.php
Je kunt alleen toegang krijgen als je meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, dit zijn de informatieve forums die je vindt onder het eerste tabblad (informatief). Zo maar berichtjes plaatsen om zo snel mogelijk aan die 25 te komen is niet toegestaan.