Vanavond (rond half 9) is er kort gepland onderhoud aan een van de database servers (Sleipnir). Deze machine heeft een harddisk die regelmatig een roep om hulp geeft. Het lijkt erop dat deze over niet al te lange tijd gaat overlijden wat dan ook de reden is dat we deze preventief gaan vervangen. Als het goed is neemt de andere webserver (Arion) tijdens het onderhoud al het werk op zich en zouden jullie niets tot weinig van het onderhoud moeten merken. Of ja, volgens de theorie dus...
Als Bokt.nl er vanavond weer uitligt weten jullie in ieder geval wie je de schuld kan geven
Goed dat ik dat weet. Bedankt voor de waarschuwing, ik maak vast een afspraak met een ontwenningskliniek.
Veseosunce
Geplaatst: 01-09-09 18:32
Tijd om m'n huiswerk te doen dus als Bokt er wel uit ligt.
M_EL_ISSA
Geplaatst: 01-09-09 18:33
Dat is mooi Kan ik misschien eindelijk me frans gaan leren
Shadow0
Geplaatst: 01-09-09 19:02
BartVB schreef:
Als het goed is neemt de andere webserver (Arion) tijdens het onderhoud al het werk op zich en zouden jullie niets tot weinig van het onderhoud moeten merken. Of ja, volgens de theorie dus...
Die kennen we Succes ermee
criollolover
Geplaatst: 01-09-09 19:05
Pasamba schreef:
Goed dat ik dat weet. Bedankt voor de waarschuwing, ik maak vast een afspraak met een ontwenningskliniek.
haha dit vind ik een goeie, voor mij dus hetzelfde, als bokt het even niet doet wordt ik gelijk al lichterlijk paranoa!!
Je juicht te vroeg Het probleem lijkt iets anders te zijn dan een (fysiek) defecte disk Bezig met een andere oplossing, sleipnir is daardoor even wat aan de trage kant.
Zit nu op sleipnir, merk niet erg veel. Zet deze manier van onderhoud plegen door
Winged
Geplaatst: 01-09-09 21:40
BartVB schreef:
Je juicht te vroeg Het probleem lijkt iets anders te zijn dan een (fysiek) defecte disk Bezig met een andere oplossing, sleipnir is daardoor even wat aan de trage kant.
Had het door...
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ok, toch even last van gehad dus. Net even iedereen die '503' melding Maar dat heeft als het goed is maar een minuutje geduurd, alles zou het nu weer moeten doen.
Ik ga iig snel weg hier Word helemaal gek van de herrie