Als ik weleens bij ITP kijk (en ook bij vele andere forums) dan zie ik veel foto's staan en dan een link naar een ander topic voor uitleg of het verhaal dat bij de foto's hoort. Maar hoe plaats je dan die link?
Groetjes Denise
Cody
Geplaatst: 24-04-03 18:37
Als je met je rechtermuisknop op de betreffende titel klikt kun je de link selecteren nadat je op 'properties' of 'eigenschappen' geklikt hebt. Deze link kopieer je (copy) en plak je in een ander topic (paste). Dan moet het lukken. Dan krijg je dus zoiets:
Gewoon de tekst die bovenaan als adres staan kopieren en plakken.
ankiexxx
Geplaatst: 03-05-03 10:57
het lukt alleen als ik die hele code dan gebruik en niet het kleine teksje
DaphneL
Geplaatst: 03-05-03 11:01
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=1560446 Deze link moet je kopiëren en plakken. Die staat bovenin je adres-balk. (Ja, ik weet dat hij bij mij geen tekst geeft, maar dat heb ik uitgeschakeld )
Geen [url] en [/url] eromheen zetten. Alleen die link. In mijn bericht doet hij het niet, omdat ik de BBCode heb uitgeschakeld, die zorgt er normaal voor dat de link veranderd in tekst.
Carolien007
Geplaatst: 04-05-03 19:53
[FZ] Hoe link naar (ander) topic? ah bij mij lukt het nu ook, maar hoe krijg je dan datr je bij sommige aleen maar profiel ziet staan en als je daar op klikt al doorgaat?