Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frouk schreef:Maargoed, dat gebeurt toch overal? Op marktplaats gebeurt dat net zo goed zo vaak. Mijn vriend had een zweefvliegtuig te koop staan, contact gehad met een man die m wilde hebben, afgesproken om m op zondag avond te komen kijken en eventueel te kopen en die man is nooit op komen dagen! Nog gebeld en mailtje gestuurd maar het blijft dood aan de andere kant.
Je kunt je er druk om maken, maar als iemand na 2 dagen geen antwoord geeft is het jammer voor diegene en ga je gewoon opzoek naar een nieuwe. Ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou was
Ragnaaa schreef:Zou ik de betreffende personen een PB kunnen sturen, met daarin mijn vraag of ze een reactie willen geven of ze nog interesse in het product hebben, of zal ik het maar laten rusten?
Ik wil ook niet 'pusherig' overkomen, maar ik vind deze situatie ook niet je van het.
Frouk schreef:Ragnaaa schreef:Zou ik de betreffende personen een PB kunnen sturen, met daarin mijn vraag of ze een reactie willen geven of ze nog interesse in het product hebben, of zal ik het maar laten rusten?
Ik wil ook niet 'pusherig' overkomen, maar ik vind deze situatie ook niet je van het.
hoelang wacht je al op antwoord? Ik bedoel als ze gister heeft gepbt, dan kun je verwachten dat diegene misschien naar school moest vandaag, of moest werken, daarna nog eten en het is nog maar kwart over 6.. Niet iedereen kan overdag ook op bokt zijn..
Cookies schreef:Dat ze een mailtje sturen met allerlei vragen, dan zeggen ze dat ze het willen hebben. En vervolgens hoor je niks meer. Dan denk ik waarom doen mensen dat, als ze het niet willen hebben, waarom dan mailen met voorgewende intresse?
Cookies schreef:Ja ik had dat laatst ook. Wat is daar nou toch de lol van? Als je toch niet wil hebben val mensen niet lastig dan.