Foutmelding bij het plaatsen van foto's.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Foutmelding bij het plaatsen van foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 13:22

Heel af en toe gebeurde het wel eens dat ik deze melding kreeg als ik een foto wilde plaatsen op Bokt. Maar gisteren heb ik echt diversen keren deze melding gekregen en na wat keren proberen plaatst hij hem ineens toch. Het is vreemd maar ook vervelend :j

Deze melding krijg ik;

De afmetingen van de afbeelding konden niet bepaald worden. (http://home.kpn.nl/jans8041/17%2008%202 ... aleh.3.jpg)

Ik druk altijd op voorbeeld om te zien hoe mijn bericht eruit ziet nadat ik hem heb gemaakt en zie ik de foto's. Sinds gisteren moet ik het soms wel tien keer proberen eer hij er echt op staat. Ik kopieer het hele bericht druk een aantal keer op voorbeeld of versturen. Soms sluit ik mijn venster en open opnieuw een scherm om mijn bericht te kunnen plaatsen. Uiteindelijk lukt het wel alleen kost het heel veel tijd en wat irritatie.

Wie herkend dit en is het simpel op te lossen? Of gaat het met Bokt niet zo lekker :(:)

Eline

Re: Foutmelding bij het plaatsen van foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:33

Je krijgt die melding te zien als Bokt niet kan controleren hoe groot de afbeelding is, doordat deze niet te laden is. ALs ik de foto probeer te bekijken, lukt dat de eerste keer niet (time-out) een tweede keer doet ie het wel. Ik vermoed dus dat je uploadsite de hik heeft. Mogelijke oplossingen zijn, vernieuwen en wachten tot de foto wel doorkomt, het op een later tijdstip nog eens proberen, de foto elders uploaden of klagen bij kpn ;)

Ods
Forumcoördinator

Re: Foutmelding bij het plaatsen van foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 13:38

Hey bedankt Eline!! Dan begrijp ik het als het weer voorkomt ;)