Nieuw bericht van de TS ook weergeven met een symbool ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje_

Nieuw bericht van de TS ook weergeven met een symbool ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 11:07

Ik vind het al heel handig dat er nu een kadertje staat rond de naam van de TS. ;)
Maar ik vroeg mij af of het ook mogelijk zou zijn om weer te geven dat de TS een nieuw bericht geplaatst heeft. Nu wordt het "blaadje papier" (of wat het ook moet voorstellen :+ ) bruin als er een nieuw bericht is, maar zou het mogelijk zijn om het bv. oranje te laten worden als de TS een nieuw bericht geplaatst heeft. Want bij sommige topics geven zo veel bokkers een reactie, maar je ben er niets mee zolang de TS niet geantwoord heeft.
(Sorry als ik te veel vraag. :o )

xx_Irisje

Re: Nieuw bericht van de TS ook weergeven met een symbool ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:08

Ik vind dat erg overdreven, je kunt reacties van ts makkelijk terugzoeken nu dus dan kijk je even snel een topic door als je reactie van ts zoekt.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:09

nu moet je ook niet gaan overdrijven e, binnenkort heb je een apart handboek nodig om een topic te volgen :-)

Vind het al goed zat zoals het nu geregeld is en vind dat kadertje al een handige referentie.
Laatst bijgewerkt door bulck op 14-08-09 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Appeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 11:11

Uhu. Jullie hebben wel gelijk. :o Het is eigelijk nu al veel handiger nu de TS aangeduid staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 11:12

Is handig, maar overdreven.
Zo word de layout al snel te druk (juist een van de betere punten van de huidige bokt layout)
Plus, als je de naam van de auteur en laatste bericht vergelijkt, weet je of de TS heeft gereageerd (hier moet je wel regelmatig kijken, anders kan er iemand anders weer over heen posten)