Hallo paardenvrienden,
Ik ben Natasja en ben 27 jaar.
Ik woon samen met mijn man en 2 kinderen in Den Bosch en bezit sinds 4 maanden een kleinschalige pensionstalling.
Zelf hebben we 4 paarden, waaronder een KWPN ruin van 7 jaar en zijn naam is Zorro, een 3jarige kwpn merrie genaamd Sweex, een 5 jarige zwarte shetlander genaamd Puck en een jaarling hengstje genaamd Gigant.
Verder hebben wij nog een aantal geiten, kippen en konijnen rondlopen.
Ook hebben we 3 honden, een Chiwawa teefje van 2 jaar en haar naam is Nasja, dan hebben we nog berner sennen reutje van 6 jaar en zijn naam is Boy en last but not least hebben we nog onze Branka. Branka is een hele lieve Duitse Herder van 12 jaar oud.
De reden dat ik mij aanmeld op bokt is omdat ik graag in contact zou willen komen met andere mensen die ook een eigen pensionstalling hebben en zo ervaringen uit kunnen wisselen.
Ik ben ook zeer geinteresseerd in hoe andere mensen dingen zouden doen met hun paard, of wat ze juist niet zouden doen en het hoe en waarom.
Van iedere mening kan je leren.
Ik hoop dat ik voldoende verteld heb en mochten jullie nog vragen hebben of zelf ook een pensionstalling zijn begonnen dan hoor ik dat heel erg graag van jullie.
mvg Natasja